Arra a kérdésre, hogy mekkora kedvezmény esetén hajlanának arra, hogy a hagyományos vásárlás helyett inkább on-line módon szerezzenek be egy terméket vagy szolgáltatást, a megkérdezettek közel fele felelte azt, hogy 10 százalék fölötti árengedmény esetén lennének csak hajlandóak vállalkozni erre. A válaszadók negyede 5-10 százalék közötti kedvezményt vár el, de azok aránya is elérné a 12 százalékot, akik akár kedvezmény nélkül is átállnának az on-line módszerre, ha az gyorsabb lenne, mint a hagyományos. A megkérdezettek 4,1 százaléka semmilyen esetben sem hajlana az on-line módszerre.
Mind többen vásárolnak itthon online
Az NRC-TNS kutatási adatai alapján megállapítható, hogy a gyakori (hetente többször) internetezők több mint egyharmada (37,1 százalék) már rendelt valamilyen terméket vagy szolgáltatást az interneten keresztül. A megkérdezettek csekély százalékának, (mindössze 1,1 százalék) volt inkább negatív, míg 28,3 százalékának inkább pozitív tapasztalata.