3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kevés olyan vállalat van, amelynek nincs szüksége címkére, vagy etikettre. Ha nem hisz nekünk, komoly büntetést kockáztat.

Ahhoz, hogy Ön ne kövessen el mulasztásokat, amikor a termék csomagolásán, a termékcímkén lévő adatokat ellenőrzi, ismernie kell az erre vonatkozó szabályokat, előírásokat.

Ha Ön nincs tisztában például azzal, hogy
- a vevők tájékoztatásához milyen alapvető információkat kell tartalmaznia az áru csomagolásának, illetve az árucímkének,
- a szavatossági idő egyértelmű, pontos feltüntetésére milyen szabályok vonatkoznak,
- mely termékek azok, amelyeket zárjeggyel kell ellátnia a gyártónak, annak súlyos anyagi következményei lehetnek a boltra nézve.

A fogyasztóvédelmi jogszabályok előírják, hogy a gyártók és a forgalmazók felelősek a fogyasztók megfelelő tájékoztatásáért. A fogyasztót tájékoztatni kell a termék rendeltetéséről, minőségéről, lényeges tulajdonságairól. Jellegétől függően lényeges tulajdonságnak kell tekinteni a méretét, nettó súlyát, összetételét, eredetét, minőség megőrzési idejét, eltarthatóságának feltételeit, műszaki jellemzőit, használatának-, kezelésének módját.

A termékről a fogyasztó számára készített tájékoztatást, amely minden lényeges információt tartalmaz, címkének nevezzük. A címkének a terméken történő elhelyezése, illetve a termékhez csatolása a címkézés. Az árucímke elkészítése a gyártó kötelessége.
Ha a gyártó az árut nem látja el a meghatározott tájékoztatással és csomagolással, akkor a forgalmazó köteles azt pótolni.

A termék csomagolásán vagy a termékhez csatolt címkén feltüntetendő datok egy része olyan általános információkat jelent, amelyekről minden termék esetében tájékoztatni kell a vásárlót. Ezek az alábbiak:
1; a termék megnevezése
2; a gyártó vagy forgalmazó neve és címe
3; származási hely
4; az áru lényeges jellemzői

Amennyiben Ön terméket gyárt, termel, vagy forgalmaz, az alábbi címkék jöhetnek szóba:
•    Termék gyártóknak termékcímke (gyártói adatok címkéje, termékösszetétel címke, termékleírás címke, használati utasítás címke, piktogramok címkére)
•    Őstermelőknek címke
•    Kistermelők címke
•    Forgalmazóknak magyar nyelvű címke (gyártó és forgalmazó adatok, magyar nyelvű összetétel, magyar nyelvű termékleírás)

Érdemes megnézni a termékekhez kiváló minőségű Avery címke, etikettcímke kínálatot, hiszen rendkívül sokféle etikett van a kínálatukban. Legyen szó leszedhetetlen, vagy visszaszedhető címkéről, esetleg időjárásálló címkéről. Az sem probléma, ha nem papírra kell ragasztani, hiszen textilre vagy más anyagra (fémre, fára, műanyagra, esetleg üvegre) ragasztható típusok is vannak. Ráadásul a kínálatban a fehér etikettek és címkék mellett találhat színes univerzális címkét is. Ha tehát címke, akkor keresse a www.irodaszer-bolt.hu webshopban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!