A Spitfire elnevezésű sör reklámkampányában több fasiszta jelkép is feltűnt, amit a gyártó cég úgy magyarázott, hogy ezt csupán fekete humornak szánták. A kampány részeként egy, a londoni The Evening Standard hasábjain megjelent hirdetésben egy keresztrejtvényben például egy szabályos SS jel és egy "Német láger" felirat volt látható.
A közfelháborodást követően a cég azzal védekezett, hogy a reklám ugyanazt a vonalat képviseli, mint a nálunk is vetített Halló, halló című sorozat, amely akasztófahumorral ábrázolja a második világháborús franciaországi német megszállást. A sörfőzők ugyanakkor megkövettek mindenkit, akit akaratlanul megsértettek és közleményben tudatták, hogy a hirdetés nem jelenik meg többet.
A sörgyártó cég nem először került bajba groteszknek szánt reklámjai miatt. 2001-ben ugyanis az akkori reklámkampányt - a panaszok miatt - szintén letiltotta a brit reklámfelügyeleti szerv, az ASA (Advertising Standards Authority).