A társaság bevételei 19 százalékkal 60,5 milliárd euróra nőttek. Elemzők 2,9 milliárd eurós nettó nyereséget és 60,2 milliárd eurós bevételt vártak.
A BMW kamat- és adófizetés előtti nyeresége 8 százalékkal nőtt 2010-ben, ami magasabb a vállalat által célul kitűzött 7 százaléknál. Az autógyártó 2012-re 8-10 százalékos növekedést jósol.
A vállalat tavaly 1,46 millió autót adott el. Az értékesítés szinte valamennyi piacon nőtt: az Egyesült Államokban 10 százalékkal, Kínában 85 százalékkal, de Oroszországban, Brazíliában, Dél-Koreában és Indiában is kétszámjegyű növekedést mutatott fel a vállalat.
A BMW vezérigazgatója, Norbert Reithofer a társaság közleményében arról számolt be, hogy 2011-ben 1,5 millió autót kívánnak eladni és valamennyi márkában értékesítési csúcsot kívánnak dönteni. A vállalathoz jelenleg a névadó márkán kívül a Mini és a Rolls-Royce autók tartoznak.
MTI