A világ vezető bemutatói mind Németország nevéhez kapcsolódnak, derül ki a Német Szakmai Vásárok Szövetségének (AUMA) legfrissebb jelentéséből. Az olyan neves kiállítások, mint a Frankfurti Könyvvásár vagy a nemrég megrendezett Autószalon csak néhány esemény abból a hosszú sorból, ami egyre több turistát vonz az országba.
A turizmus mellett azonban bevételi forrásként is fontos szerepet játszanak a kiállítások a német gazdaságban. Az AUMA adatai szerint tavaly mintegy 23 milliárd euróval járultak hozzá a költségvetéshez a rendezvények, melyek munkaerő-felvevő ereje sem elhanyagolható. Évente megrendezendő kiállítások közel 250 ezer állást mentettek meg.
Néhány a legjelentősebbek közül: Nemzetközi Bútor Kiállítás, Frankfurti Könyvvásár, Nemzetközi Zöld Hét, Anuga Élelmiszeripari Kiállítás, Nemzetközi Édességek és Kekszek Vására, Nemzetközi Játékkiállítás, Nemzetközi Motor Vásár.
Menedzsment Fórum
Németország a kereskedelmi vásárok Mekkája
A német gazdaság az utóbbi években gyengélkedik, ezzel szemben a kereskedelmi vásárok piaca továbbra is szárnyal. Az ország világelső a nemzetközi rendezvények szervezésében.