A cég keddi közlése szerint a júniussal végződött negyedévben 831 millió euróra emelkedett az adózott eredmény az egy évvel korábbi 119 millióról, az üzemi eredmény 1,72 milliárd euróra nőtt 169 millióról. A bevétel 18 százalékkal 13 milliárd euróra bővült. Minden mutató nagyobb volt az elemzők által vártnál.
A gazdasági válság súlyosan érintette a luxusautók piacát is, az utóbbi hónapokban azonban a vártnál jobban nőttek az eladások: az év első felében 696.026 BMW, Mini és Rolls-Royce autót adtak át a vevőknek, 13 százalékkal többet, mint tavaly ilyenkor.
Az idei év egészében 1,4 millió autó értékesítésre számít a német autóipari csoport, ez 10 százalékkal haladja meg a tavalyit.
A forgalmat tekintve a világ legnagyobb luxusautó márkája az idén is meg akarja őrizni vezető helyét az Audival és a Mercedes-Benzzel szemben.
MTI/Menedzsment Fórum