Az eMarketer által készített felmérés szerint Amerikában ebben az évben várhatóan a tavalyi 6 milliárd dollárról 6,3 milliárd dollárra emelkedik az online hirdetésekre fordított összegek nagysága- írja a BTL.hu a DMNEWS cikke alapján.
A teljes marketing költésre 4.9%-os emelkedést prognosztizált a kutatócég, ami 248,25 milliárd dolláros bevételt jelent, a tavalyi 236.75 milliárd dollárral szemben.
Az online marketing további erősödésével számolva az eMarketer szerint 2006-ra éri el a piac a rekordnak számító 2000. évi 8,1 milliárd dolláros bevételt. 2000-ben, a hanyatlást megelőzően, 3,3% volt az online hirdetések részesedése, míg 2002-ben ez az arány már csak 2,5%-ot tett ki. 2003-ra várhatóan megmarad ez a szint, ugyanakkor 2004-re és 2005-re 2,6%-ot prognosztizál a kutatócég.
2003 első negyedévében 1,52 milliárd dollárt költöttek internetes reklámokra, ami a 2002 hasonló időszakának bevételi számával, az 1,35 milliárd dollárral szemben, több mint 12%-os növekedést jelent. Ez a dinamika lényegesen erősebb, mint más média bevételek esetében tapasztalt 4,9%-os növekedés - fejezi be a BTL.hu.
Növekszik az online hirdetési piac
Az eMarketer által készített felmérés szerint Amerikában ebben az évben várhatóan a tavalyi 6 milliárd dollárról 6,3 milliárd dollárra emelkedik az online hirdetésekre fordított összeg nagysága.