2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az eMarketer által készített felmérés szerint Amerikában ebben az évben várhatóan a tavalyi 6 milliárd dollárról 6,3 milliárd dollárra emelkedik az online hirdetésekre fordított összeg nagysága.

Az eMarketer által készített felmérés szerint Amerikában ebben az évben várhatóan a tavalyi 6 milliárd dollárról 6,3 milliárd dollárra emelkedik az online hirdetésekre fordított összegek nagysága- írja a BTL.hu a DMNEWS cikke alapján.

A teljes marketing költésre 4.9%-os emelkedést prognosztizált a kutatócég, ami 248,25 milliárd dolláros bevételt jelent, a tavalyi 236.75 milliárd dollárral szemben.

Az online marketing további erősödésével számolva az eMarketer szerint 2006-ra éri el a piac a rekordnak számító 2000. évi 8,1 milliárd dolláros bevételt. 2000-ben, a hanyatlást megelőzően, 3,3% volt az online hirdetések részesedése, míg 2002-ben ez az arány már csak 2,5%-ot tett ki. 2003-ra várhatóan megmarad ez a szint, ugyanakkor 2004-re és 2005-re 2,6%-ot prognosztizál a kutatócég.

2003 első negyedévében 1,52 milliárd dollárt költöttek internetes reklámokra, ami a 2002 hasonló időszakának bevételi számával, az 1,35 milliárd dollárral szemben, több mint 12%-os növekedést jelent. Ez a dinamika lényegesen erősebb, mint más média bevételek esetében tapasztalt 4,9%-os növekedés - fejezi be a BTL.hu.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!