[ajanlo=73][igazitas=left/]Az idei év első felében a német polgárok hozzávetőleg 5,3 milliárd eurót költöttek áruk és szolgáltatások vásárlására a Világháló segítségével. Ez 60 százalékkal több, mint egy évvel korábban, jelentette be a müncheni GfK gazdaságkutató intézet a hét elején. 2004 egészét tekintve körülbelül 11 milliárd eurós internetes kereskedelmi forgalomra számítanak a szakemberek, és ebbe még nem számítják bele az élelmiszer kereskedelmet.
A tízezer internetező részvételével végzett felmérés kiértékelése során a kutatók arra világítottak rá, hogy az internet használata már igencsak megérződik a hagyományos kereskedelem forgalmán, mely folyamatosan további piacokat veszít. A világhálón vásárlók elsősorban az árak jobb összehasonlíthatóságát említették előnyként a hagyományos üzletekkel szemben.
(Menedzsment Fórum)
Növelték piaci részesedésüket a német online áruházak
A webáruházak már komoly konkurenciát jelentenek a hagyományos kiskereskedőknek Németországban, derül ki a müncheni GfK intézet kutatásából.