A Müller nevű német tejipari cég azonnali hatállyal felbontotta Dieter Bohlen reklámszerződését, mivel a német popsztár egy nyilatkozatában lenézően beszélt a cég egyik termékének potenciális vevőiről.
"Az írót csak 50 éves biomániás, házipapucsban csoszogó alternatívok vásárolják. Ők általában nem azokért a dolgokért vannak oda, amiket én szeretek" - nyilatkozta Bohlen még két héttel ezelőtt a Bild am Sonntagnak.
A nyilatkozat után a Müller vezetése úgy döntött, a jövőben nem kívánja reklámembereként foglalkoztatni Bohlent: "Az ilyen fajta megnyilvánulás elfogadhatatlan, főleg egy olyan személytől, akivel reklámszerződést kötött a cég" - mondta el a Der Spiegelnek Jens-Oliver Hauck, a vállalat marketingvezetője. Bohlen közlése szerint a szerződést év végén közös megegyezéssel amúgy is felbontották volna.
Mint azt a Menedzsment Fórum korábban megírta, egy aktuális felmérés Bohlent kiáltotta ki Németország legkevésbé kedvelt reklámarcává. A hamburgi GEWIS-intézet reprezentatív közvéleménykutatása szerint a németek több, mint harmadát kifejezetten idegesíti, ha a jólfésült Bohlen vigyorog rájuk egy reklámszpotból.
A sokat vitatott énekesre az utóbbi időben rájár a rúd, hiszen nemrég egy, a MediaMarkt ellen indított perben is vesztett. Bohlen azért emelt panaszt a bíróságon a cég ellen, mivel az egy számítógépes-játék hirdetésben egy másik reklámból is közölt részletet. A kivágás a konkurens cég, a Bohlennel szerződésben álló Makromarkt reklámjából származott.
(Menedzsment Fórum)
Nyilatkozata miatt rúgták ki Németország legnépszerűtlenebb reklámarcát
A Müller nevű német tejipari cég azonnali hatállyal felbontotta Dieter Bohlen reklámszerződését, mivel a német popsztár egy nyilatkozatában lenézően beszélt a cég egyik termékének potenciális vevőiről.