Az EBITDA, az adó-, kamat-, leírások- és amortizáció előttieredmény a júliustól szeptemberig tartó periódusra vonatkozóan 35,6 millió euró lett, szemben az előző negyedévben elért 28,82 millióval. Az elemzői előrejelzések átlaga 17,7 millió euró volt. A harmadik negyedévben az előfizetők száma az előző év azonos periódusával összevetve 21 százalékkal 11,8 millióra emelkedett Európa szerte.
A T-Online International AG értékesítési árbevétele éves bázison 270 millió euróról 383 millió euróra emelkedett. Az első kilenc hónap alatt az értékesítési árbevétel 38,5 százalékkal 1,12 milliárd euróra nőtt. A nem előfizetői díjakból származó bevétel 91 százalékkal 238 millió euróra emelkedett. A banner hirdetések- és az elektronikus kereskedelem díja, valamint a fizetett ajánlatok az összes árbevétel 21,3 százalékát termelték ki. Az első kilenc hónap EBITDA eredménye 50,4 milliárd euró volt, de ez tartalmazza a T-Motion eladásából származó 27,3 millió euró egyszeri rendkívüli tételt is.
Örvendetesen javult a T-Online eredménye
A legnagyobb európai internet szolgáltató, a Deutsche Telekom leányvállalata, a T-Online az idei harmadik negyedévben jelentős, az elemzői várakozásokat meghaladó mértékű működési eredmény növekedést ért el.