A két cég együttműködésének célja, hogy az Ügyvitel Szolgáltató által kibocsátott számlák másodpéldányait, papíralapú példányok készítése nélkül, elektronikusan tárolhassa. Erre jogszerűen csak akkor van lehetősége, ha az elektronikus másodpéldányt a kibocsátó elektronikus aláírással és időbélyegzővel hitelesíti - ez utóbbiakhoz kellett a NetLock. Minderre pedig azért volt szükség, mert a jogszabályok szerint a kibocsátott számlákat illetve azok másodpéldányait a szervezeteknek legalább nyolc évig kell olvasható formában, visszakereshető módon megőrizniük. Ez pedig dokumentumhegyeket eredményezne.
Nagy Zsolt, a NetLock PKI-szakértője kiemelte: ügyfelük esetében körülbelül két év alatt megtérült a befektetés, ugyanis az induló beruházási költségek után - amelyek mértéke a megrendeléstől függően különböző lehet - most ugyanannyi a költségük, mintha papíralapú dokumentumokat tárolnának, ám a további nyolc évben (vagyis a tárolás teljes ideje alatt) ez az összeg a felére csökken. A kialakított rendszerrel az elektronikus számlázás már minimális költséggel elindítható az ezt igénylő ügyfelek számára - tette hozzá a Napi Gazdaság szerint Gerendás Szabolcs, az Ügyvitel Szolgáltató számlázási és informatikai osztályvezetője.