2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egy vállalat hírneve közvetlen hatással van a pénzügyi elemzésekre, ezért a cégeknek figyelniük kell az ezt érintő kommunikációra, másképp pénzügyi káruk keletkezhet - figyelmeztet a Hill and Knowlton kommunikációs ügynökség és a MORI közvélemény-kutató cég közös felmérését ismertető tanulmány.

A felmérésből kiderült, hogy a vállalati hírnév és a vállalat irányításáról alkotott kép döntő jelentőségű a pénzügyi elemzők rangsorolásánál. Egy vállalat a külvilág számára mutatott pozitív arculattal képes odacsábítani és megtartani a legjobb munkaerőt, növelni az eladásokat és segíteni a cég stratégiai kapcsolatainak kialakítását. A tőzsdén jegyzett cégek hírneve közvetlen hatással van a teljesítmény megítélésére és a pénzügyi elemzők minősítésére, amely befolyásolja a befektetés kiválasztását.

A kutatás szerint a részvényvásárlásnál a megkérdezettek 87 százaléka a pénzügyi teljesítményt, 86 százaléka a menedzsment "minőségét" és 85 százaléka a jó vállalati hírnevet tartotta a legfontosabb tényezőnek.

Egy cég hírnevének meghatározó tényezői között az európai pénzügyi elemzők az átlagosnál nagyobb hangsúlyt fektetnek a stratégiára, a piaci pozícióra és a versenypiaci adatokra, ez 21 százalékuknál lényeges szempont. Egy vezérigazgató hírnevének és teljesítményének megítélésében az, hogy törődjön a társadalommal, átlagosan csak 9 százaléknak fontos szempont.

A véleményformálókkal folytatott átlátható és következetes kommunikáció szerepe kulcsfontosságú, növeli a cég értékét - nyilatkozták az elemzők. A cég értékének meghatározásánál az európai elemzők a többi elemzőnél fontosabbnak tartják az átlátható stratégia és a termékek fejlesztésének kommunikációját.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!