"Lépjetek ki a pénztárak mögül, hajítsátok el a sótartót, és mutassátok meg csábos idomaitokat!" Internetes honlapján ezzel a felhívással fordul a Playboy a McDonald's gyengébb nemhez tartozó eladóihoz. A magazin olyan vállalkozó kedvű Mcdonalds-lányokat keres, akik hajlandóak lennének gönceiktől megfosztva mutatkozni internetes oldalukon.
"A kampányunkhoz nagy nevű és sok alkalmazottal rendelkező vállalatok vonzó alkalmazottait keressük, s reméljük, előbb-utóbb meg is találjuk a megfelelő jelölteket" - világította meg az akció hátterét a Der Spiegelnek John Thomas, a playboy.com főszerkesztője. "Az emberek eddig maximum álmaikban gondolták arra, hogy a sarki McDonald'sban Playboy-modellek várják majd őket, így a meglepetés erejével tudunk hatni."
Thomas egyúttal utalt arra, hogy a cég korábbi, a Wal-Mart és a Home Depot csinos pénztárosnőinek bevonásával készült kampányai hatalmas sikert arattak: "Olvasóink elárasztottak minket levelekkel, a lányok pedig azt mondták, hogy ez volt a legszebb dolog, amit életükben tettek."
Azt mindenesetre nem lehet tudni, hogy a McDonald's mit szól a történtekhez: a cég vezetése egyelőre nem kívánta kommentálni a Playboy-felhívást.
(Menedzsment Fórum)
Playboy-nyuszik lehetnek a McDonalds eladókból
Az amerikai életmódmagazin legújabb kampányához olyan McDonalds alkalmazottakat keres, akik kóla és sült krumpli helyett fedetlen keblekkel várnák a kiéhezett ügyfeleket.