Minden kisebb rádiószolgáltató csatlakozott az aukciós lehetőséghez, valamint a Clear Channel Communications Inc. is, mely az Egyesült Államok legnagyobb rádiós hirdetési hálózata, közölte az eBay szóvivője.
A rádiós hirdetések aukciós piaca szerdán kezdi meg működését, és magában foglalja a földi, valamint az internetes rádiók hirdetési idejét egyaránt, jelenti a Reuters hírügynökség.
A licitálásra bocsátott hirdetési idő a főműsoridős szpotokra vonatkozik, azaz a reggeli, úgynevezett "drive time", a déli, valamint az esti órákra, hétfőtől péntekig - közölte Kim Rubey, a vállalat szóvivője.
Az eBay szerint eladók százezrei jelenhetnek meg az online aukciós piacon, mint potenciális hirdetők.
Az eBay tavaly indította el kábeltelevíziós hirdetési aukcióját tíz vállalati hirdetővel, mint a Toyota, a Hewlett-Packard, és a Microsoft. A médiaügynökségek közül a Magna Global, az Omnicom Group és a Carat USA képviselői szintén részt vettek az egyezségben.