2p

Az eBay online aukciós portál bejelentette, hogy kész elkezdeni 2300 közreműködő amerikai rádióállomás hirdetési idejének licitre bocsátását, mellyel kiszélesítené a kábeltelevíziók reklámidejének értékesítésére vonatkozó tervét.

Minden kisebb rádiószolgáltató csatlakozott az aukciós lehetőséghez, valamint a Clear Channel Communications Inc. is, mely az Egyesült Államok legnagyobb rádiós hirdetési hálózata, közölte az eBay szóvivője.

A rádiós hirdetések aukciós piaca szerdán kezdi meg működését, és magában foglalja a földi, valamint az internetes rádiók hirdetési idejét egyaránt, jelenti a Reuters hírügynökség.

A licitálásra bocsátott hirdetési idő a főműsoridős szpotokra vonatkozik, azaz a reggeli, úgynevezett "drive time", a déli, valamint az esti órákra, hétfőtől péntekig - közölte Kim Rubey, a vállalat szóvivője.

Az eBay szerint eladók százezrei jelenhetnek meg az online aukciós piacon, mint potenciális hirdetők.

Az eBay tavaly indította el kábeltelevíziós hirdetési aukcióját tíz vállalati hirdetővel, mint a Toyota, a Hewlett-Packard, és a Microsoft. A médiaügynökségek közül a Magna Global, az Omnicom Group és a Carat USA képviselői szintén részt vettek az egyezségben.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!