2p

Zártkörűen működő részvénytársasággá (zrt.) alakult az ESMA Spanyol-Magyar Reklám Kft.

A cég közleménye szerint az egymilliárd forintos alaptőkével létrejött zrt. vezetését a továbbiakban az igazgatóság látja el, amely felelős a társaság vállalatirányítási gyakorlatának kialakításáért, működéséért, valamint a vállalat üzleti tevékenységéért.

Az igazgatóság tagja Darabos Csaba jogtanácsos, Déri Iván gazdasági igazgató, Flesch Lászlóné média igazgató és Perlaky Zoltán műszaki igazgató. Az igazgatóság elnöki tisztét a korábbi ügyvezető igazgató, Bleuer István látja el.

A cég tavalyi éves árbevétele meghaladta az ötmilliárd forintot. A cégben 40 százalékban a MIRPASA, 26,67 százalékban Bleuer István, 16,67 százalékban a Budapesti Elektromos Művek, 8,33-833 százalékban Miklós Csaba illetve Tóth József a tulajdonos.

A társaság 1989-ben spanyol és magyar tulajdonosi háttérrel jött létre, és mára médiatulajdonosként a közterületi reklámpiac egyik meghatározó szereplőjévé vált. Kezdeti sikereit a villanyoszlopokra szerelt reklámtáblák értékesítésével érte el, ezen a területen több mint harmincezer reklámfelülettel piacvezető.

Később közterületi jelenlétét, valamint médiaportfólióját folyamatosan bővítette az óriásplakát, korlátreklám, hulladéktároló reklám, City Light Poster, padlóreklám, filmalagút, közterületi órák, BKV-reklám, Volánbusz pályaudvarok és buszok reklámjaival az egész országban. Rohamosan szélesedett portfoliója az élelmiszert árusító automaták forgalmazásával, üzemeltetésével, karosszéria alkatrészek kis- és nagykereskedelmével.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!