A cég közleménye szerint az egymilliárd forintos alaptőkével létrejött zrt. vezetését a továbbiakban az igazgatóság látja el, amely felelős a társaság vállalatirányítási gyakorlatának kialakításáért, működéséért, valamint a vállalat üzleti tevékenységéért.
Az igazgatóság tagja Darabos Csaba jogtanácsos, Déri Iván gazdasági igazgató, Flesch Lászlóné média igazgató és Perlaky Zoltán műszaki igazgató. Az igazgatóság elnöki tisztét a korábbi ügyvezető igazgató, Bleuer István látja el.
A cég tavalyi éves árbevétele meghaladta az ötmilliárd forintot. A cégben 40 százalékban a MIRPASA, 26,67 százalékban Bleuer István, 16,67 százalékban a Budapesti Elektromos Művek, 8,33-833 százalékban Miklós Csaba illetve Tóth József a tulajdonos.
A társaság 1989-ben spanyol és magyar tulajdonosi háttérrel jött létre, és mára médiatulajdonosként a közterületi reklámpiac egyik meghatározó szereplőjévé vált. Kezdeti sikereit a villanyoszlopokra szerelt reklámtáblák értékesítésével érte el, ezen a területen több mint harmincezer reklámfelülettel piacvezető.
Később közterületi jelenlétét, valamint médiaportfólióját folyamatosan bővítette az óriásplakát, korlátreklám, hulladéktároló reklám, City Light Poster, padlóreklám, filmalagút, közterületi órák, BKV-reklám, Volánbusz pályaudvarok és buszok reklámjaival az egész országban. Rohamosan szélesedett portfoliója az élelmiszert árusító automaták forgalmazásával, üzemeltetésével, karosszéria alkatrészek kis- és nagykereskedelmével.