3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A portugál labdarúgó mindenki másnál nagyobb hatást tud elérni a különböző közösségi médiás megnyilvánulásaival, derül ki egy most publikált felmérésből.

A portugál labdarúgó válogatottnak ugyan pótvizsgáznia kell, ha ott szeretne lenni a jövő évi világbajnokságon, a csapatkapitány, Cristiano Ronaldo ennek ellenére hatalmas népszerűségnek örvend a közösségi médiában. Óriási tömegek követik a Facebookon, a Twitteren vagy az Instagramon, a bejegyzései pedig ezáltal hatalmas reklámértékkel bírnak. A D’Marie Analytics nevű közösségi mediás kutatócég mindezt számszerűsítette is, szerintük Ronaldo egy-egy posztja 728 973 dollárt (közel 200 millió forintot) ért. Ezzel CR7 a közösségi média No 1-ese. Senki más sportolónak nincs ehhez fogható értékkel bíró hatása.

Ők a legjobban kereső sportolók

A Real Madrid sztárját az örök rivális, Lionel Messi követi a most publikált rangsorban. A Barca argentin csillaga is sokak érdeklődését kiváltja, ám a rajongók értéke alapján a második helyre szorult. Messi közösségi médiás megnyilvánulásait a felmérést készítők 558 ezer dollárra értékelték. A képzeletbeli dobogó harmadik fokára is egy labdarúgó, a nyár folyamán Barcelonából Párizsba költöző Neymar áll. A brazil sztár, aki a nyári klubváltásával a világ legdrágább játékosa lett 432 ezer dollár értékű megnyilatkozásokat tud az interneten publikálni.

Ronaldo kimagasló értékéhez jelentősen hozzájárul, hogy az egyik legnagyobb számú követővel rendelkezik a virtuális térben, hiszen közel 300 millió ember kíváncsi arra, hogy mi történik vele. Ettől jócskán elmarad a két dél-amerikai játékos összesített követőinek a száma, hiszen Neymar 172, míg Messi 171 millióval rendelkezik.

A focistákkal, ahogy a kereseti kimutatások is jelzik LeBron James tudja felvenni a versenyt. A kosárlabdázó fenomén virtuális rajongói tábora azonban nem éri el a 100 milliós értéket sem. Más kérdés, hogy így is háromszor annyian kíváncsiak rá, mint napjaink egyik legnagyobb NBA sztárjára Stephen Curryre, vagy a korábbi évek másik hírességére Dwyane Wadere.

Ezek a csapatok fizetik a legmagasabb átlagbért


Érdekes módon egyébként a listán a labdarúgók erősen felül vannak reprezentálva, hiszen az első 10-ben ott találjuk Ronaldo csapattársát Gareth Bale-t, vagy a már visszavonult David Beckhamet is.

A lista abból a szempontból is kuriózum, hogy más hírességek (legyenek énekesek, színészek, vagy celebek) esetén a rangsorokban a nők jelentős számban képviseltetik magukat, a sportolók esetén egyértelmű férfi dominanciáról beszélhetünk. A sportolók között a legmagasabb helyre a teniszlegenda Serena Williams került, akit a 14. helyre tettek. A karrierje során huszonhárom egyéni Grand Slam-tornán diadalmaskodó amerikai csillag egy-egy közösségi médiás megnyilvánulását 111 399 dollárra értékelték.

Ronaldo kapcsán a D’Marie Analytics elemzése azt is kiemelte, hogy túl a nagy számú követően plusz értéket jelent, hogy nagyon tudatosan és professzionálisan használja a közösségi felületeket. Jól alakították ki a megjelenéseket az általa képviselt elvekről és az életéről függetlenül attól, hogy a focipályán vagy azon kívüli történik vele valami.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!