2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Két promócióról is hírt adtak a szervezők az elmúlt napokban, mindkettő alkoholgyártőkhoz kapcsolódott.

A 2003. május 5-én megtartott sorsolással véget ért a Borsodi Sör IQ Marketing Kft. által szervezett "Szevasz Tavasz" elnevezésű promóciója. A kampány sikere még a szervezők várakozásait is felülmúlta, hiszen a sörpiaci off-peak periódusnak számító március-április hónaphoz képest a részvételi arány és a beküldések száma is igen magas volt. A beküldők között 1000 darab felfújható strandfotel és 5000 darab Borsodi söröspohár került kisorsolásra, egy szerencsés nyertes pedig a hónap végén akár már a játék fődíjával, egy új Opel Zafirával, juthat majd haza.

Az Extreme Kommunikációs Ügynökség bonyolítja a Zwack Unicum Rt. megbízásából a "fekete tűz" terjesztését, a Blackout gasztronómiai promóciót. A Unicum népszerűsítését szolgáló promóció áprilistól három hónapon keresztül csábítja a tüzes éjszakába, az ország legnagyobb szórakozóhelyeinek fiataljait. Az ízek mellett az éjfélkor bemutatott Brazil Capoeira show és tűzijáték gondoskodik a fekete tüzes világ megjelenítéséről. A show után a Blackout fogyasztók között kisorsolnak egy Sony Diskman-t. A nyertes szelvény számát, az est folyamán fellépő táncos lány testére tetoválva láthatják.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!