A 2003. május 5-én megtartott sorsolással véget ért a Borsodi Sör IQ Marketing Kft. által szervezett "Szevasz Tavasz" elnevezésű promóciója. A kampány sikere még a szervezők várakozásait is felülmúlta, hiszen a sörpiaci off-peak periódusnak számító március-április hónaphoz képest a részvételi arány és a beküldések száma is igen magas volt. A beküldők között 1000 darab felfújható strandfotel és 5000 darab Borsodi söröspohár került kisorsolásra, egy szerencsés nyertes pedig a hónap végén akár már a játék fődíjával, egy új Opel Zafirával, juthat majd haza.
Az Extreme Kommunikációs Ügynökség bonyolítja a Zwack Unicum Rt. megbízásából a "fekete tűz" terjesztését, a Blackout gasztronómiai promóciót. A Unicum népszerűsítését szolgáló promóció áprilistól három hónapon keresztül csábítja a tüzes éjszakába, az ország legnagyobb szórakozóhelyeinek fiataljait. Az ízek mellett az éjfélkor bemutatott Brazil Capoeira show és tűzijáték gondoskodik a fekete tüzes világ megjelenítéséről. A show után a Blackout fogyasztók között kisorsolnak egy Sony Diskman-t. A nyertes szelvény számát, az est folyamán fellépő táncos lány testére tetoválva láthatják.
Sör és unicum
Két promócióról is hírt adtak a szervezők az elmúlt napokban, mindkettő alkoholgyártőkhoz kapcsolódott.