2p

A Starbucks amerikai üzletágának vezetője kedden bejelentette, hogy a társaság tovább terjeszkedik a nagy autópályák melletti kisebb városokban.

"Minél szélesebb körben épülünk ki, annál ismertebbek és kedveltebbek lesznek egységeink" - közölte Jim Alling, a vállalat amerikai divíziójának elnöke. Majd hozzátette: "Ez a stratégia idáig biztos üzleti receptnek bizonyult".

A kávélánc idén 1300 új egységet fog nyitni az Egyesült Államokban, ez rekordméretű bővülést jelent. A kávézókat kisebb városokba, az autópályák közelébe telepítenék. Számos amerikai gyorsétterem, így a Starbucks eladásait is érzékenyen érintette az utóbbi idők üzemanyag-áremelése. A Starbuck lánc eladásai februárban 8 százalékkal emelkedtek, melyet a nagyobb forgalomnak és a több költésnek tulajdonítanak, írja az MSNBC.

A vállalat nem csak az Egyesült Államokban, hanem Kínában is agresszív terjeszkedésbe kezd. Korábban Michael Casey, a kávélánc pénzügyi vezetője úgy nyilatkozott, hogy egy napon több ezer Starbucks kávézó lesz Kínában. A tervezett bővítési politika jótékony hatását várva a társaság úgy látja, fenntartható az éves 20 százalékos forgalom és 20-25 százalékos bevételnövekedés.

A világ legnagyobb kávéházlánca a frissítő feketék mellé már számos egységében melegszendvicseket is ajánl. A társaság idén tervezi szendvicseinek széleskörű bevezetését, ezzel megduplázná ételeket is áruló boltjainak számát.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Már melegszendvicseket is ehetünk a Starbucksban
Már Ruandából is vásárol a Starbucks
Több ezer Starbucks nyílik majd Kínában
Multimédiában utazik a világ legnagyobb kávéháza

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!