A háztartások közel harmada, vagyis több mint 800 ezer ember vásárolt már a legagresszívabb hazai diszkontláncként számon tartott cég üzleteiben, holott a cég első boltja csak 2004 novemberében nyílt meg Magyarországon. A Lidlben már járt vásárlók ugyanakkor nem hűségesek a társasághoz, hiszen beszerzéseik 92 százalékát más üzletekben intézik. Ez más diszkontláncokra és az egész országra is jellemző: a fogyasztók nem egy üzletlánchoz ragaszkodnak, beszerzéseikhez sokféle bolttípust és lehetőséget igénybe vesznek.
A Lidlt kipróbálók körében átlag feletti a budapestiek aránya, de közülük kevesen vásárolnak többször az üzletláncban. A visszatérők körében felülreprezentáltak a dél-magyarországiak, a kis- és nagyvárosiak, a 3-4 fős, gyermekes háztartások, azok a családok, ahol a háziasszony nem töltötte be a 40. életévét, valamint a közepes vagy viszonylag magas jövedelműek - számol be a Világgazdaság.