Az első buszt szeptemberben állítja össze a Quantum Energy Kft. leányvállalata, a H2 Busz Kft. Ebbe a járműbe a Siemens elektromotorját, valamint a Quantum anyacég hidrogénmotorját és speciális tartájait építik be. A belső égésű hidrogénmotor működteti azt a generátort, amely az elektromotort és lényegében a járművet üzemelteti. A gépjárműből vízgőz távozik, ami nem jár károsanyag-kibocsátással.
A Quantum Energy Kft. 2006-ban Mezőtúron és Törökszentmiklóson telepített kétszer 1,5 megawatt teljesítményű szélkereket. Az idén hasonló kapacitású további nyolc szélkerék telepítését tervezik Turán. Az ügyvezető megjegyezte: ezekhez még nem adta ki a Magyar Energia Hivatal a létesítési engedélyt. Hozzátette: a Quantum szélerőművét úgy kapcsolnák a magyar villamosenergia-rendszerre, hogy azt vízbontásra használnák, így nem okozna gondot a rendszerirányításban. Molnár László emlékeztetett arra, hogy 330 megawattban határozta meg a szabályozó azt a szélenergia kapacitást, amit a rendszer még elbír.
Az összesen tíz szélkerék 15 megawatt kapacitása folyamatos vízbontás esetén mintegy 40 autóbuszt tudna ellátni üzemanyaggal. Az egész projekt, beleértve a logisztikát, a hidrogéntartályokat és a vízbontókat, több milliárd forint beruházást igényel. Pontosabb összeget Molnár László nem kívánt elárulni, csak annyit mondott, hogy a ráfordítások elérhetik a tíz milliárd forintot is.