A Nagy Ízutazás 2006 programjai. Tekintse meg táblázatunkat! Belföldi kereslet nélkül nincs külföldi siker
A Magyar Turizmus Rt. egyébként nem először helyez hangsúlyt a gasztronómiára. Hét évvel ezelőtt már megrendezték az "Asztali örömök" elnevezésű tematikus évet, idén azonban kizárólag a belföldi turizmus fellendítését szolgálja a kampány.
![]() |
A Nagy Ízutazás 2006 programjai
|
Galla Gábor, a Turizmus Rt. vezérigazgatója szerint a magyar gasztronómia külföldi promóciója 5-10 éves munkát igényelne, ráadásul maga a termék sincs még úgy felépítve, hogy tömegeket vonzzon.
Az idei év célja a hazai étterembejárás kultúrájának újraélesztése. A menő hazai éttermek forgalmának jelentős részét ugyanis a külföldiek teszik ki, a magyarok csak 20 százalékát adják. Galla szerint ennek pont fordítva kellene lennie, belföldi kereslet nélkül ugyanis esélytelen a külföldi értékesítés.
Kiss GergelyMenedzsment Fórum