1p

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Hónapokkal, esetleg egy évvel csúszhat az első két Szuhoj utasszállító repülő üzembe állítása.

Az idei párizsi légi show-n bemutatott, orosz-olasz-francia kooperációban készülő sugárhajtású gép első két példányát idén év végéig kellett volna leszállítani az elsők között vásárló örmény Armavia légitársaságnak, de erre úgy tűnik, legkorábban 2010 tavaszán-nyarán kerülhet sor. A gyártó cég, a Superjet Interantional a Napi kérdésére közölte, jelenleg tesztelik a gépet, és az engedélyek beszerzésére koncentrálnak. Az örmény légitársaság várhatóan a jövő hét végén írja alá a kiképző központ létesítéséről szóló megállapodást a gyártó céggel. A Komszomolszkban lévő gyárban jelenleg 13 repülőgép összeszerelési munkálatai folynak, három gép viszont már rendszeresen repül. Ezek összesen ötszáz repülés alkalmával 1300 órát töltöttek a levegőben. Az első példányokat az Armavia és az orosz Aeroflot kapja - utóbbi 30 repülőre adott megrendelést a cégnek. A 100 személyes és főleg regionális közlekedésre alkalmas utasszállító iránt a Malév is erősen érdeklődik, hiszen a párizsi légi bemutatón elsőként a magyar cég írt alá szándéknyilatkozatot 30 repülő megvásárlására. (Napi Gazdaság)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!