A magyarországi marketinges szakma egyetlen akadémiai rangú szakfolyóirata a Marketing Centrum Országos Piackutató Intézet és a Pécsi Tudományegyetem közös kiadásában jelenik meg. Az 1967-es alapítású lap lapigazgató-főszerkesztői posztját Gosztonyi Csaba, a Próbakő Kommunikáció tulajdonos-ügyvezetője tölti be.
Bruck Gábor felelős kiadó, a Marketing Centrum tulajdonosa elmondta: A Marketing & Menedzsment továbbra is tudományos folyóirat marad, akadémiai ranggal. Ugyanakkor szeretnénk, ha a nagyvállalatok vezetői és marketingesei is a saját szaklapjuknak éreznék. Vagyis, hogy a lap a topmenedzserek asztalán is végre ott legyen. Ezért nyitunk a marketing-szakma gyakorlati oldala felé, és erre garanciát jelent Gosztonyi Csaba, aki korábban a Kreatív című lapcsoport lapigazgató-főszerkesztője volt.
A Marketing & Menedzsment évente hat alkalommal jelenik meg. Körülbelül 1400 előfizetővel rendelkezik, ebből hozzávetőlegesen 800 példány tanítási segédanyagként a felsőoktatási intézmények marketing tanszékeire és a hallgatókhoz, a fennmaradó 600 példány pedig vállalati és egyéni előfizetőkhöz jut el.
Új főszerkesztő a Marketing & Menedzsmentnél
A Marketing & Menedzsment című szakfolyóirat szerkesztési és kiadói feladatainak ellátását 2003 májusától Gosztonyi Csaba és a Próbakő Kommunikáció csapata végzi.