1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A világelső olasz Luxottica szemüvegmárka és az amerikai Ralph Lauren divatszemüveg-márka tíz évre szóló partnerséget kötött.

Ez óriási érvágás a Safilonak, a világ második, szintén olasz gyártójának, mely eddig az amerikai márka szemüvegeit szerelte össze. A szerződést már tavaly év végén megkötötték és alaposan átgondolták, ugyanis a Ralph Lauren a Safilo értékesítésének több mint 10 százalékát adta, írja a Le Figaro.

Riválisa egy 199 millió dolláros ajánlattala Safilo orra elől a halászta el az üzletet. Az összeget mintegy megelőlegezett licencdíjnak szánják a cégek.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Szellemi termékeknek minősítik a parfümöket
A márkás napszemüvegekre buknak a magyarok

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!