1p

Az Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) nevű szakmai szervezet 19. tagjaként megalakult az IAB Magyarország, melyet a Magyar Reklámszövetség képvisel hazánkban. Az IAB Europe célkitűzése, hogy segítse az interaktív és digitális média és marketing növekedését.

Alain Heureux, az IAB Europe elnöke és ügyvezetője üdvözli a tagok gyarapodását: "Az online költés további növekedéséhez fontos, hogy az IAB Europe folytassa az interaktív marketing népszerűsítését. A magyarországi tagozat megalakulása fontos lépés, és biztosítja, hogy képviselni tudjuk az egész régió és különösen a gyorsan fejlődő közép-kelet-európai országok hirdetőit és online marketing-szakembereit."

Novák Péter, az IAB Magyarország elnöke, a Magyar Reklámszövetség alelnöke hozzátette: "Megtiszteltetés számunkra, hogy az IAB Europe tagjai közé kerültünk. Az online hirdetési piac, mely 2008-ban a reklámpiac 10 százalékát teszi ki a maga 19 milliárd forintjával, Magyarországon gyorsabban növekszik, mint a hagyományos média. Az IAB Europe segítségével célunk a növekedés további biztosítása."

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!