2010. június 1-jétől Oros Attila (39) tölti be a BMW Magyarország marketingvezetői pozícióját. A területet korábban az ügyvezető, Henning Putzke felügyelte. Az új vezető tizennégy év szakmai tapasztalattal érkezett a BMW magyarországi leányvállalatához, korábban a Defend járműbiztonsági cégcsoport magyarországi ügyvezetőjeként dolgozott, azelőtt pedig a Citroën Hungária marketing igazgatói pozicíóját töltötte be. A szakember ezt megelőzően a Citroen párizsi központjában dolgozott négy évig, ahol többek között az osztrák és svájci piac kereskedelmi és marketing koordinátoraként szerzett iparági tapasztalatokat.
Oros Attila a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett közgazdászként, majd tanulmányait Párizsban, a Copernic kereskedelmi iskolában folytatta. A szakember folyékonyan beszél franciául és angolul, szabadidejét pedig legszívesebben családjával, feleségével és három gyermekével tölti.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.