2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Újabb 240 munkahelyet teremt Miskolcon a Vodafone Magyarország., a város önkormányzata a cég beruházásához 130 millió forintos támogatást biztosít - jelentette be Kriza Ákos, Miskolc polgármestere.

Mint mondta, az önkormányzat a legutóbbi, csütörtöki közgyűlésén döntött úgy, hogy vállalkozásfejlesztési támogatásban részesíti a Vodafone Magyarország Zrt-t a munkahelyteremtő fejlesztése megvalósításához.

Hozzátette: a döntés értelmében a vállalat 130 millió forint összegű regionális beruházási támogatást kapott az önkormányzattól, ennek köszönhetően a cég a call-centerében további 240 új munkahely létesítését és mintegy 450 millió forint beruházását vállalja.

Rámutatott: Miskolc város számára kiemelt jelentőségű, hogy ezáltal nemcsak a jelenlegi 300 munkavállaló alkalmazását vállalja a Vodafone további 5 évre, hanem ezen felül még 240 ember alkalmazását is biztosítja, magas hozzáadott értékű munkakörökben.

Beck György, a Vodafone Magyarország elnöke kifejtette: a cég vezetése 2009-ben döntött úgy, hogy Miskolcon, világszínvonalú környezetben, csaknem 300 embernek biztosít munkahelyet, azaz egy regionális ügyfélszolgálati központot hoz létre. Emlékeztetett arra, hogy ekkor öt város versenyzett a beruházásért, Miskolc nyert.      

Kitért arra is, hogy a központot a legmagasabb európai elvárásoknak megfelelően alakították ki annak érdekében, hogy azt mind a Vodafone, mind Miskolc város vezetése referencia központként - akár nemzetközi ügyfélszolgálati központként is - bemutathassa potenciális befektetők megjelenése esetén.

A beruházás ez év novemberében kezdődik, a létszámbővítés időszaka a jövő év január és 2015. december közötti időszakra tehető. Hangsúlyozta: a mobiltechnológia a piacon jelenlévő szolgáltatók esetében csaknem ugyanaz, amiben eltérés lehet, az az az ügyfélszolgálatokban, az ügyfelek kezelésében lehet.

Mint mondta, a jelenlegi miskolci központban az átlagéletkor mindösszesen 28 év, a csapat tehát fiatal. "Vidéken motiváltabb, felkészültebb munkaerőt találtunk" - fűzte hozzá.

Megjegyezte: a miskolci regionális ügyfélszolgálati központ 2400 négyzetméteres alapterületét több mint 4000 négyzetméteresre bővítik a fejlesztésnek köszönhetően.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!