2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Újabb 240 munkahelyet teremt Miskolcon a Vodafone Magyarország., a város önkormányzata a cég beruházásához 130 millió forintos támogatást biztosít - jelentette be Kriza Ákos, Miskolc polgármestere.

Mint mondta, az önkormányzat a legutóbbi, csütörtöki közgyűlésén döntött úgy, hogy vállalkozásfejlesztési támogatásban részesíti a Vodafone Magyarország Zrt-t a munkahelyteremtő fejlesztése megvalósításához.

Hozzátette: a döntés értelmében a vállalat 130 millió forint összegű regionális beruházási támogatást kapott az önkormányzattól, ennek köszönhetően a cég a call-centerében további 240 új munkahely létesítését és mintegy 450 millió forint beruházását vállalja.

Rámutatott: Miskolc város számára kiemelt jelentőségű, hogy ezáltal nemcsak a jelenlegi 300 munkavállaló alkalmazását vállalja a Vodafone további 5 évre, hanem ezen felül még 240 ember alkalmazását is biztosítja, magas hozzáadott értékű munkakörökben.

Beck György, a Vodafone Magyarország elnöke kifejtette: a cég vezetése 2009-ben döntött úgy, hogy Miskolcon, világszínvonalú környezetben, csaknem 300 embernek biztosít munkahelyet, azaz egy regionális ügyfélszolgálati központot hoz létre. Emlékeztetett arra, hogy ekkor öt város versenyzett a beruházásért, Miskolc nyert.      

Kitért arra is, hogy a központot a legmagasabb európai elvárásoknak megfelelően alakították ki annak érdekében, hogy azt mind a Vodafone, mind Miskolc város vezetése referencia központként - akár nemzetközi ügyfélszolgálati központként is - bemutathassa potenciális befektetők megjelenése esetén.

A beruházás ez év novemberében kezdődik, a létszámbővítés időszaka a jövő év január és 2015. december közötti időszakra tehető. Hangsúlyozta: a mobiltechnológia a piacon jelenlévő szolgáltatók esetében csaknem ugyanaz, amiben eltérés lehet, az az az ügyfélszolgálatokban, az ügyfelek kezelésében lehet.

Mint mondta, a jelenlegi miskolci központban az átlagéletkor mindösszesen 28 év, a csapat tehát fiatal. "Vidéken motiváltabb, felkészültebb munkaerőt találtunk" - fűzte hozzá.

Megjegyezte: a miskolci regionális ügyfélszolgálati központ 2400 négyzetméteres alapterületét több mint 4000 négyzetméteresre bővítik a fejlesztésnek köszönhetően.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!