2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Gemius lett a hivatalos közönségmérő Belgiumban és Luxemburgban is.

Belgiumban az internet penetráció becslések szerint 75 százalék, Luxemburgban pedig a lakosság több mint 80 százaléka használja az internetet napi szinten. (Eurostat adat, 2013. december) Mostanra a sorrendben ők a 35. és a 36. ország, ahol a Gemius végzi az internetes közönségmérést. A szerződés 2014. áprilisban lépett életbe és két évig tart, hosszabbítási opcióval. A Centre d'Information sur les Médias (CIM) - a helyi érdekképviselet - pályázati eljárás nélkül választotta ki az új mérési partnert.

A belga szakmai média érdekképviselet, a CIM (Centre d'Information sur les Médias) 1971-ben alakult és jelen van az összes helyi média területén: televízió, rádió, sajtó, outdoor, mozi, internet és multimédia reklám piacon. Non-profit szervezetként közzéteszi a helyi médiára vonatkozó legfontosabb iparági adatokat. Együttműködik a helyi piaci szereplőkkel, a hirdetőkkel, az ügynökségekkel és a médiavállalatokkal.
 
A gemiusAudience egy nemzetközi kutatási projekt, melyet a Gemius több mint 30 országban végez. Célja, hogy az internet felhasználók száma és demográfiai profilja mellett azt is meghatározza, hogy milyen módon használják az interneten. A projektet a Gemius saját módszertana és az ICC / ESOMAR nemzetközi előírásainak megfelelően végzik.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!