A fejlesztés jelenlegi állása szerint az európai gyártó 2007 októberében szállítja le az első szuperjumbót a Singapore Airlines-nak, vagyis csaknem két évet csúszik az átadás. A késés egyben azt is jelenti, hogy a projekt jóval többe kerül az Airbusnak, mint azt eredetileg elképzelték. A társaság anyavállalata, az EADS szerint 420 járművet kell eladniuk - vagyis a típus teljes időtartamára tervezett összes eladás több mint felét kell teljesíteni - ahhoz, hogy nullszaldóra jöjjenek ki. Ez az adat eredetileg 270 volt.
Újabb szuperjumbo-megrendelő bizonytalanodott el
Négy évvel késlelteti Airbus A380-as rendelését az amerikai Virgin Atlantic légitársaság. A cég hat darab szuperjumbót rendelt eredetileg 2009-es szállítással, de az új típus körüli bizonytalanságok miatt előbb meg akarja figyelni, hogy más vállalatoknál mennyire válik be az óriásgép.