Az Epicor magyar leányvállalata, amely jogelődje révén több mint tíz éve meghatározó szereplője a hazai üzleti IT-piacnak, jelenleg több mint 250 ügyfelet tudhat magáénak. Az Epicore Software Hungary Kft. tavaly 13 százalékkal növelte bevételeit. A budapesti képviselet a nemzetközi cégcsoporton belül is kiemelt szerepet játszik, ugyanis itt működik a globális Epicor egyik legjelentősebb ügyféltámogatási központja, amely 15 nyelven nyújt tájékoztatást.
A vállalat mai tájékoztatóján Szűcs Orsolya, a magyar iroda vezetője elmondta, hogy az elmúlt évekhez hasonlóan további növekedésre számítanak mind a nemzetközi, mind a hazai piacokon. A pozitív várakozásokat az Epicor a saját termékportfólióján kívül azokra a kutatásokra alapozza, amelyek az IT-ráfordítások, így az ERP-megoldásokra fordított vállalati források növekedését is prognosztizálják. A Forrester tanulmánya szerint a magyarországi ráfordítások növekedésének üteme a következő öt évben 6,2 százalékos lesz, amely meghaladja az európai átlagot. A kutatás szerint mindennek a fő húzóereje az ERP-, CRM- és SCM-projektek megvalósítása lesz.
Az Epicor Sofware Hungary a termékportfóliójának bővítésével is erősíteni kívánja piaci helyzetét. Ezért az év második felében több új terméket kínál a versenyképességüket növelni kívánó magyar cégek számára. Ezen felül partnereivel együttműködésben kiegészíti az üzleti szoftver-megoldásait konzultációs, IT-biztonsági és hardverszállítási szolgáltatásokkal. A kibővített termékportfólióval október 10-én ismerkedhetnek meg a hazai ügyfelek.
Az Epicorról
Az eseményen John Hiraoka marketingigazgató a cégről elmondta, hogy az Epicor Software Corporation 1984-ben alakult, és jelenleg több mint 20 ezer ügyfelet szolgál ki 140 országban, több mint 30 nyelven. A cég mára az integrált vállalatirányítási rendszer (ERP), ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM), ellátási lánc (SCM) és a professzionális szolgáltatási alkalmazások (PSA) globális vezető szállítójává vált.