A háromszintes, közel 10 ezer négyzetméteres bolt egy pekingi luxushotel tőszomszédságába épült, árui között megtaláljuk a 400 dolláros női pénztárcától kezdve a 200 ezer dolláros, egyedi megrendelésre készülő aranyórákat. Ez a cégcsoport 12-dik és egyben legnagyobb kínai üzlete, mióta a márka megvetette a lábát 1992-ben az országban.
A nyitást az egyre erősödő kereslettel és más márkák agresszív terjeszkedési politikáival magyarázza a cég. Az utolsó két évtized gazdasági nyitásának köszönhetően egyre tőkeerősebb kínai elit pénzére utazó ruha-gyártók, luxusautó-kereskedők és egyéb gyártók sorra nyitják üzleteiket szerte az országban.
A cég bizakodva tekint kínai boltjai forgalmának növekedésére, ez mi sem érzékelteti jobban, mint hogy Bernard Arnault, a Louis Vitton anyacégének elnöke szerint a kínai elit vásárlóereje, akik megengedhetik maguknak a termékeik megvásárlását, egyre növekszik. Majd hozzátette: sok probléma van a kínai ruha- és egyéb iparcikk-hamisítás terén, azonban ígéretet kaptak az államtól ennek visszaszorításra. A márka cipőit és táskáit másolják leginkább Kínában. Az új bolttól már az első perctől nyereségességet várnak, közölte Yves Carcelle, a márka vezére.
Az LVMH csoport és számos más luxusmárka gyártója nemrégiben beperelt egy pekingi bevásárlóközpontot - mely egy kilométeres körzetben található az új bolttal - mivel az engedte kereskedőinek a hamisítványok árusítását, írja az MSNBC. A kínai luxuscikk-piacon jelenleg a Giorgio Armani, Chanel, Givenchy, Bentley, Maserati és a Kenzo mellett egyéb autómárkák is képviseltetik magukat.
Mint arról az mfor.hu korábban beszámolt a cégcsoport jövőre tervezi a magyarországi megjelenést, nyáron nyitná meg első luxusáruházát. A több mint ötven luxusmárkát birtokló francia vállalat a zászlóshajójával, a Louis Vuittonnal jelenne meg a magyar piacon. A társaság az Andrássy útra menne, amely már több luxus-lakásfelszerelési és -divatüzletnek ad otthont. Szóba jöhet még az áruháznyitásnál a Deák Ferenc utca is, ahol most a legnívósabb márkának a Hugo Boss és a Max Mara számít.
Kapcsolódó anyagok:
Újabb luxusáruház veti meg lábát Budapesten
A gazdag kínaiakon élősködnének a divatcégek