A Hill & Knowlton pr-ügynökség párizsi irodájának vezetője szerint 2004 a francia pr fordulópontja. A francia ügynökségek komoly harcot vívtak 2002-ben a visszaesés ellen, és már 2003-ban sikerült 3 százalékkal bővíteni a piacot. Szemben azonban például az 1999-re jellemző igen dinamikus, 31,3 százalékos piacnövekedéssel a tendenciák nem túl biztatóak. A javuló vállalati eredmények hatására a cégek újra áldoznak a kommunikációra. Belgiumban is az élénkülés jelei tapasztalhatók: a belga ügynökségek újabban egyszerre szolgálnak ki hazai és uniós, 'brüsszeli' ügyfeleket.
Olaszországban a hirdetési árak emelkedése miatt szentelnek újra nagyobb figyelmet az ügyfelek a költséghatékonyabb kommunikációs megoldásoknak, ugyanakkor egyre magasabb színvonalat és kifinomultabb hatékonyságmérést is követelnek. Spanyolországban az egészségügyre, az élelmiszeriparra vagy a turizmusra specializálódó pr-ügynökségek megjelenése jelzi, hogy nő a pr kommunikációban betöltött jelentősége.
A PR Week egy júniusi prublikációjából kiderül, a legnagyobb optimizmusra az osztrák pr szektor fejlődése ad okot. A piac sokkal jobb teljesítményt mutatott fel az elmúlt évben az elvárásoknál. A vezető cégek egyike, a Hochegger Comms előző évhez viszonyítva 72 százalékkal növelte bevételét.
(Menedzsment Fórum)
Újra áldoznak az európai cégek a pr-ra
Az európai pr-piac most éledezik a 2002 óta tartó visszaesést követően, derül ki az angol Pr Week szaklap összeállításából.