2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az amerikai élelmiszer- és autóipar termékfejlesztései során egyre inkább figyelembe veszi azt a trendet, miszerint egyre több vezető autójában elégíti ki táplálkozási szükségleteit. A sofőrök dobozos levest isznak vezetés közben, desszetként pedig tubusból kanalazzák a joghurtot.

Az amerikai élelmiszer- és autóipar termékfejlesztései során egyre inkább figyelembe veszi azt a trendet, miszerint egyre több vezető autójában elégíti ki táplálkozási szükségleteit. A sofőrök dobozos levest isznak száguldás közben, desszertként pedig tubusból "kanalazzák" a joghurtot.

Az amerikai autóipar már a kilencvenes években reagált arra a fejleményre, hogy az állandó időzavarral küszködő emberek a nyugodt étkezésre sem szakítanak időt, s útközben nem csupán szomjukat, hanem éhségüket is csillapítják. Ezt jelzi, hogy az elmúlt tíz év alatt kettőről tizenkettőre nőtt a terepjárókba, illetve furgonokba beépített poharas doboztartók száma.

A trend emellett az élelmiszeripari cégeket is cselekvésre késztette. Megszületett például a szabványméretű dobozos keksz, amely tökéletesen beleiilik az autógyártók által kifejlesztett tartókba. A Stonyfield Farm nevű cég még ennél is szokatlanabb termékkel rukkolt elő: a Squeezers névre hallgató joghurtot tubusból nyomhatja magába - szó szerint - az autós. Gary Hinsberg, a cég alapítója szerint több mint egy évig dolgoztak a termék kifejlesztésén, a kísérletek hatalmas összegeket emésztettek fel, számol be a Der Spiegel.

Szintén nem mindennapi produktummal jelentkezett a "heat-and-ship" levesmárkát gyártó Campbell, amely italoknál megszokott dobozra hasonlító formában is forgalomba hozta kész leveseit. Egy másik termék, a "Soup at Hand" összesen 13 változatban kapható: mindegyiknél figyeltek arra, hogy a tészta- és húsdarabok semmiképpen se torlaszolhassák el az ivónyílást, így a vezető - baljával a kormányt fogva - egy kézzel is bármikor lehajthatja torkán az előmelegített levest. A "Soup at Hand" népszerűségét jelzi, hogy tavaly mintegy 250 millió dollár bevétellel gazdagította a társaságot.

"Egyre több amerikai célja, hogy gyorsan, körülményeskedés nélkül és akár útközben is magához vehesse mindennapi betevőjét" - világította meg a trend hátterét Kara Romanow, a bostoni AMR Research piackutató intézet munkatársa.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!