Tekintse meg galériánkat az Utazás 2006-ról! A legnépszerűbb hazai városok listája!
A belföldi turizmus népszerűsítésére idén 1-1,2 milliárd forintot fordít a Magyar Turizmus Zrt., a fő hangsúlyt az egészség- és az eseményturizmusra helyezik. Az összegből az országot behálózó 150 Tourinform iroda reklámozására is jut, ezeket ugyanis jelenleg több külföldi ismeri, mint magyar. Ennek megváltoztatása érdekében 5000 plakát, valamint 20 másodperces tévé- és rádióreklámok népszerűsítik majd az irodákat a hazai közönségnek.

A cég csütörtöki előadásán az is kiderült, hogy a magyar turisták körében Horvátország volt a legnépszerűbb a főutazások számát tekintve az elmúlt esztendőben. Ennek is köszönhető, hogy az idei kiállítás külföldi díszvendégének a szomszédos országot hívták meg. A horvátok pavilonjánál mindent megtudhatunk idei ajánlataikról.
A déli állam a helyi önkormányzatokkal és a magánbefektetőkkel együtt mintegy 800 millió eurót költ idegenforgalomra, aminek meg is van az eredménye. Csak Magyarországról félmillió turista kereste fel tavaly az országot, míg az összes külföldi látogatók száma elérte a 8 millió főt.
A horvátoknál egyébként olyan ütemben haladnak a fejlesztések, hogy az autóstérképeket szinte félévente nyomtatják újra. Autópályán ma már a legtávolabbi városaikba is eljuthatunk. Idén 500 millió eurót fordítanak a szálláshelyek felújítására, 300 milliót pedig infrastrukturális fejlesztésekre.
Kiss GergelyMenedzsment Fórum