"Valakik szerint ilyen lesz Budapest 50 év múlva" hangzott el Marsi Anikótól az RTL Klub Fókusz című műsorában, miközben levetítettek egy 15 mp-es kisfilmet a jövő elképzelt Budapestjéről. Az Indexen pedig "Eltűnnek a budapestiek 2050-re?" címmel olvashatunk a "Future Budapest" témáról.
A "rendeltetésszerűen" működő vírusvideó
A Rauch és a Republic (amely immáron 4. éve látja el a reklámügynökségi teendőket a gyümölcslé- és jegesteagyártó cégnek) abban a meggyőződésben indította el vírusfilmjét a hálón, hogy a jövő mindenkit foglalkoztat, mindenhol beszédtéma, főleg a választások évében. A megjelenések közül a Fókusz műsora és az Index cikke csak két kiemelt példa arra, hogyan is támogathat eredményesen egy kampányt a vírusmarketing.
A szpot világában egyrészt visszatérnek a vírusfilmben és a teaserben látható vizuális és auditív elemek: azaz a futurisztikus érzésvilág: Budapest felhőkarcolókkal, szélerőművekkel, üvegpiramissal a Hősök terén, naturális zörejekkel és hangeffektekkel. Új elemként itt jelenik meg először a key visual, azaz a Bravo repülőgép, amelynek utasai hirtelen egy playstation játékban találják magukat és indulhat is a játék, azaz a verseny a megújult Bravo gyümölcslevekért, az ellenséges gépekkel szemben.
A kampány kommunikációs célja a Bravo gyümölcslevek fiatalos, innovatív jellegének erősítése, a megújulás kommunikálása, a márka még vonzóbbá tétele a fiatalok körében. A reklámfilmben ezt segíti - egyedülálló módon - a jövő realitásából a playstation játékba átcsapó sztori, a jövő valóságának és a játékvilágnak a váltakozása.