2p

Átadták a Vodafone miskolci regionális ügyfélszolgálati központját, a társaság mintegy 600 millió forint befektetésével több mint 300 munkahelyet teremt a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei városban.

Beck György, a Vodafone Magyarország Zrt. vezérigazgatója szerint a Vodafone a nehéz gazdasági környezet, a recesszió ellenére is elkötelezett Magyarország mellett. Az új regionális ügyfélszolgálati központ helyszínének kiválasztásakor fontos szerepet játszott, hogy ne csak a fővárosban bővítsen a cég, hanem a munkanélküliséggel küzdő régióban is.

Az elmúlt években a társaság a budapesti mellett már a második olyan központot nyitja meg Magyarországon, ahol az egész régióra kiterjedő tevékenységet folytathat a cég. Mindezek hatására a társaság jelenlegi 1.400 fős alkalmazotti létszáma az év végére várhatóan megközelíti a 2 ezer főt.

Az ünnepélyes megnyitó után az első - 1.500 négyzetméteres - szárnyat vehették birtokba a frissen felvett és az oktatáson résztvevő dolgozók. A munkaügyi központtal közösen kiválasztott mintegy száz fő három értékesítői és egy operátori csapatban kap feladatokat azután, hogy az Észak-magyarországi Regionális Átképző Központ valamint a Vodafone szakembereitől átfogó képzésben részesülnek. Az érdeklődésre jellemző, hogy az elmúlt öt hónap alatt több mint 4.000 pályázó jelentkezett a miskolci álláslehetőségekre, többségükben, 60 százalékban nők, végzettségüket tekintve pedig elsősorban közép- és felsőfokú képzettséggel.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!