3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Végre Magyarországon is elérhetővé vált a Google Shopping, azaz a Google Vásárlás hirdetési lehetősége. Hazánkban még gyerekcipőben jár ez a fajta hirdetési módszer, de külföldön már előszeretettel és nagyobb rutinnal alkalmazzák az online térben vállalkozók.

A Google Shopping segítségével a webáruház tulajdonosok hatékonyan hirdethetik a termékeiket a potenciális vásárlók számára. A jövőben ez a hirdetési rendszer nagymértékben formálhatja át a magyar webáruház piac viszonyait is.

A termék az első

A Google Shopping szolgáltatása már 30 országban elérhető, és jelentősen átalakíthatja az eddig ismert internetes árukeresők világát. Fontos megjegyezni, hogy ez a hirdetési szolgáltatás az árak és termékek összehasonlításán alapul. Ezek a hirdetések a fizetett és organikus Google találatok felett jelennek meg és külön fül is elérhető lesz “Vásárlás” néven.

A hirdetésekben szerepelni fog a termék neve, ára és képe, továbbá az eladó neve is. A temékekkel kapcsolatos vásárlói vélemények azonnal megtekinthetők, és az érdeklődők meghatározhatják az ideális ár intervallumot az anyagi lehetőségeikhez mérten.

Határok nélkül

A Google Shopping által egyszerűbben el lehet érni a külföldi vásárlókat is, de ez fordítva is érvényes. A külföldi kereskedők is megjelenhetnek a magyar piacon, ezzel még komolyabb versenyhelyzetet teremtve a jövőben. Magyarországgal egy időben Szlovákiában és Romániában egyaránt elérhetővé vált a Google Shopping.

Webáruházzal rendelkezik? Fordítson figyelmet az alábbi szempontokra!

Magyarországon jelenleg a webáruház tulajdonosok és a marketing szakemberek a Google Shoppingban való megjelenésen dolgoznak, így még nincs akkora verseny. Mivel a hirdetési rendszer középpontjában a termék áll, így az áraknak fontosabb szerep jut, mint eddig.

A közvetlen árösszehasonlítás a nagyobb cégeknek kedvezhet, ezért sokkal jobban nyomon kell követni a konkurenciát. A termékeknél alaposan meg kell gondolni, hogy melyek kerüljenek feltöltésre. Olyan termékeket érdemes a Shopping rendszerében hirdetni, amelyek az árakat tekintve versenyképesek lesznek a többi webáruházzal.

Az eddigi marketing felmérések alapján a Google Shoppinban akár 30%-kal többet is értékesíthet egy-egy webáruház, de ez kizárólag precíz munkával érhető el.

Google Shopping a webáruház motorba integrálva

Vannak webáruház rendszerek, amelyek tartalmazzák a Google Shopping használatához szükséges funkciókat és a hozzá tartozó lehetőségeket. Ez megkönnyíti a tulajdonosok munkáját, hiszen nem kell külön telepíteni a hirdetési platformot, hanem azonnal használatra készen áll.

Az új Google hirdetési felület használatába már célszerű most belevágni, hogy a rendszer megismerése után a jövőben már csak a termékek finomhangolását kelljen végezni.

Amennyiben webáruház nyitásában gondolkozik, keresse fel az Unas Shop szakértői csapatát, és éljen a Google Shopping által nyújtott lehetőségekkel!

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!