4p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A közösségi média különböző felületeit ma már nem csak szórakoztató jelleggel használhatod. Ugyan megoszthatsz érdekes és vicces tartalmakat barátaiddal, ismerőseiddel, valamint követheted életük legfontosabb mozzanatait, azonban napjainkban elengedhetetlen, hogy üzleted vagy vállalkozásod jelen legyen ezeken a platformokon. A közösségi média legnépszerűbb felületeinek tudatos használata által könnyedén növelheted ügyfélkörödet. Mindezen felül pedig hatékonyan megszólíthatod célcsoportodat - abban az esetben, ha tudod, hogy hogyan használd.

A közösségi média marketing modern világunkban egy létfontosságú ’tudománynak’ számít, amit lehet sikeresen és kevésbé sikeresen is kivitelezni. Vannak azonban olyan alapvető törvényszerűségek, amelyeknek a betartásával sokkal közelebb kerülhetsz célcsoportodhoz és végső soron a céljaid eléréséhez. Olvass tovább annak érdekében, hogy te is képes legyél elindulni a sikeresség felé vezető úton.

Ismerd meg célcsoportodat!

Mielőtt posztolni kezdesz figyeld meg célcsoportodat. Melyek azok a témák, amelyek felkeltik a figyelmüket? Mi az, ami igazán fontos számukra és amiről szívesen olvasnak? Amennyiben valódi értékeket szeretnél közvetíteni és növelni közönséged elköteleződését, ahhoz olyan tartalmakkal kell szolgálnod, amelyek megragadják a figyelmüket és aktivitásra szólítják őket.

Azonban az aktivitás mindig akkor eredményes, ha te is részt veszel benne. Ne elégedj meg azzal, hogy beszélnek rólad, legyél mindig elérhető követőid számára és kapcsolódj be a beszélgetésbe. Éreztesd célcsoportoddal, hogy fontos a véleményük és nagyra értékeled jelenlétüket.

Fókuszálj a minőségi tartalomgyártásra!

A közösségi média tartalomgyártás esetében is igaz a mondás, hogy fontosabb a minőség, mint a mennyiség. Előnyösebb számodra, ha kevesebb, de sokkal aktívabb követőbázissal rendelkezel, mint hogy nagyobb, de kifejezetten passzív követőkkel. A visszajelzés, a reagálások és a követőid általi megosztások rengeteget számítanak, hiszen ezzel az elérésed is növekedni fog a különböző keresőmotoroknak köszönhetően. Közreműködésükkel pedig sokkal egyszerűbben elér másokhoz is a tartalmad, valamint könnyebben meg fogják tudni találni az eredeti bejegyzést és ezáltal a márkádat.

Tartalmaiddal azonban nem az a cél, hogy minél több embert elérj. Persze, gondolhatja azt a vállalkozó, hogy akkor lesz sikeres, ha minél több emberhez elér az általa nyújtott szolgáltatás, vagy kínált termék. Azonban hatalmas összegeket bukhatsz, ha nem egy fókuszált közösségi média és tartalommarketing stratégiával állsz elő. Lehet, hogy egy átfogó stratégiával több ember fog ismerni, azonban a fókuszált stratégia segítségével egy erősebb személyes márka felépítésére leszel képes.

A modern közösségi média marketing alapelemei

Nagy népszerűségnek örvend a tartalomgyártók és az influenszerek alkalmazása is, hiszen egy eredményesen felépített követőbázissal rendelkeznek és tudják, hogyan közvetítsék termékeidet vagy szolgáltatásaidat. Hatékony, azonban körültekintést igénylő egy ilyen együttműködés megkötése.

Érdemes megvizsgálnod, hogy általánosságban milyen értékeket közvetít az adott személy. Ennek tekintetében ki lehet a célcsoportja, amelyet össze kell vetned a saját célcsoportoddal. Amennyiben hasonló érdeklődési körrel rendelkeztek, valóban érdeklődik az általad nyújtott szolgáltatás és termék iránt, valamint képes azonosulni az értékeiddel, akkor igazán gyümölcsöző lehet az együttműködés.

Nem kell egyedül megküzdened a problémákkal!

Még ha úgy is érzed, sosem vagy egyedül. Légy nyitott és hallgasd meg azokat, akik ismeretlenül rád írnak, hiszen egy szuper dolog és egy kölcsönösen eredményes együttműködés is születhet belőle. Építs kapcsolatokat, hiszen többen mindig könnyebb.

A végére maradt a legfontosabb tanács: légy türelmes! Hidd el, munkád hosszú távon kifizetődő lesz, így ne keseredj el és semmiképpen se add fel, ha nem hozza meg egyből a várt sikert. Egy tudatosan felépített marketing stratégia be fog válni!

 

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!