5p

Mi legyen a pénzünkkel? Tegyük állampapírba? Részvénybe? Ingatlanba? Kriptóba?
A befektetésektől a vagyonkezelésig - újra itt a Klasszis Klub Live!

Jöjjön el személyesen, találkozzon neves szakértőkkel vagy csatlakozzon online!

2024. március 27. 17:00

Részletek és jelentkezés itt!

Az már korábban kiderült, hogy mikor ér véget az Exatlon Hungary, azt viszont csak találgattuk, mi lesz majd a helyén. Most fellebbent a fátyol, egy visszatérő és egy új formátum lesz a TV2-n.

Egy héttel ezelőtti tévés összefoglalónkban jeleztük, hogy célegyenesbe fordult a TV2 legnézettebb műsora: az Exatlon húsvétkor ér véget, így a fináléig tehát még van idő, de a visszaszámlálás megkezdődött. Akkor a korábban megjelent információk alapján csak találgattuk, hogy mivel rukkol elő a TV2. A csatorna számára létkérdés, hogy hétköznapokon erős alternatívát kínáljanak, mert a versenytárs, az RTL Klub a Drága örökösök révén nagyon nézett programmal rendelkezik.

Arról nem beszélve, hogy a pillanatok alatt levezényelt totális vezetőváltás után rosszul venné ki magát, ha a csatorna zuhanórepülésbe kezdene. Mint arról az mfor.hu beszámolt, a mögöttünk hagyott héten előbb a vezérigazgató, Dirk Gerkens távozását jelentették be, akinek a helyét Vaszily Miklós veszi át. Majd kiderült, hogy távozik Zájer Attila, a TV2 Csoport ügyfélkapcsolati igazgatója, végül pénteken további felsővezetők cseréjét jelentette be a médiavállalat. Az esetleges kudarc egyébként akkor is az új menedzsment vállát fogja nyomni, ha egyértelmű, hogy a tavaszi programstruktúra alakításában aligha lehetett komoly szerepük.

A már idézett egy héttel korábbi írásunkban úgy véltük, hogy az Exatlon helyére több műsor is "pályázik", hiszen korábban a TV2 vezetői elmondták, hogy idén folytatódik az Áll az alku és a Bezár a bazár is, előbbinek viszont jóval kisebb esélyt adtunk a Legyen Ön is milliomos! kudarca után. Azt is megemlítettük, hogy akár egy új formátum is képernyőre kerülhet, például az a vetélkedő, amely kapcsán a bulvárlapok megszellőztették, hogy Stohl András vezetésével készül.

Visszatér a képernyőkre a Bezár a bazár
Visszatér a képernyőkre a Bezár a bazár

A TV2 hétfői közleménye alapján úgy tűnik jól mértük fel a lehetőségeket, hiszen egy régi kedvencet és egy vadonatúj formátumot tűz műsorára egyszerre a TV2. Húsvét után egy nappal, április 23-án Tilla és Majka műsorvezetésével visszatér a nagysikerű Bezár a bazár! és szintén ezen a napon debütál a csatorna legújabb, hazai fejlesztésű kvíz show-ja A Bank is, Stohl Andrással. Előbbi produkciót aligha kell bemutatni, az első évad a TV2 átlagait tekintve sikeres volt, és jó számokat hozott. Sthol András műsora viszont új, a csatorna szerint hazai fejlesztésű kvíz show. Annyit lehet róla tudni, hogy a játék két részből áll, az első fordulóban 2 játékosduó párbajozik egymással. A második forduló fő szabálya: 6 kérdés – 6 perc – 60 millió forint! A nyertes pár egyik tagja kvízkérdésekre válaszol, eközben a másik versenyző a Páncélteremben trezorokat nyit. A jó válaszok után nyitott trezorokban található összegek hozzáadódnak, rossz válasz esetén pedig levonódnak a nyereményből.

Ha a Bezár a bazár tudja hozni a korábbi számait, a Bank pedig a Piramis első évadának nyomába tud lépni, akkor a TV2 vélhetőleg nagyon elégedett lesz, és biztosan tudják majd tartani a lépést a kereskedelmi célcsoportban is az RTL Klubbal. Erre viszont nincs garancia, hiszen számos alkalommal láttunk már példát arra, hogy egy vetélkedő jól kezdett, később, amikor visszatért a képernyőre, akkor már nem tudta megismételni az első évad sikerét. Erre példa a már említett Stohl András féle Piramis, vagy a Pénzt vagy éveket című műsor is.



Jöjjön el a 2019-es év egyik legizgalmasabb KKV-eseményére! Több mint 50 előadó és panelbeszélgetés-résztvevő 5 szekcióban! Hogyan tudják kihasználni a magyar KKV-k a digitalizációban rejlő lehetőségeket, és miből tudják ezt finanszírozni? A geopolitikai kihívások, a Brexit és a kereskedelmi háború tükrében mi vár a magyar KKV-kra?
Néhány név az előadók közül: MAGYAR LEVENTE - Külgazdasági és Külügyminisztérium, miniszterhelyettes - JAKAB LÁSZLÓ - Innovációs és Technológiai Minisztérium, miniszteri főtanácsadó - FÁBIÁN GERGELY - Magyar Nemzeti Bank, igazgató - WOLF LÁSZLÓ - OTP Bank, vezérigazgató-helyettes - JELASITY RADOVAN - Erste Bank, vezérigazgató - BALOG ÁDÁM - MKB Bank, elnök-vezérigazgató - HEGEDÜS ÉVA - Gránit Bank, elnök-vezérigazgató - BÚZA ÉVA - Garantiqa, vezérigazgató - RASKÓ GYÖRGY - agrárközgazdász - SALGÓ ANDRÁS - BMW Group Magyarország - FERNBACH ZOLTÁN - Mercedes-Benz Hungária Kft., Hálózatfejlesztési és tréning igazgató - LAUFER TAMÁS - IVSZ, elnök
*/

A TV2 szempontjából az is újszerű, hogy az elmúlt években vasárnapokon rendre jelentkeztek egy-egy nagyobb költségvetésű sajátgyártású műsorral, mint a Nagy Duett, vagy a Sztárban sztár, most viszont egyelőre semmi jele ennek. Eközben viszont az RTL Klubon, ha az első részénél kicsit visszafogottabban, de nagyon megy szombat esténként A mi kis falunk, amely megint minden fontos célcsoportban a legnézettebb műsor lett. Így a TV2 újra csak a vasárnappal vígasztalódhatott, igaz akkor sem ezért előzte meg az RTL-t mert olyan erősen teljesítettek, hanem mert a vetélytárs komolyan betlizett.

Hét közben egyébként az RTL Klub műsorai közül továbbra is jól teljesít a Cápák között, de az eddigi vergődés után halovány életjelet mutatott az Alvilág is, és javított a Gyertek át! is. Gyengébben teljesített ugyanakkor a Toplista, ahogy a korábbi számait továbbra sem tudja megismételni a Doktor Murphy sem.

 

A 14. heti számokat összefoglalva azt láthattuk, hogy a 18-49-es korcsoportban főműsoridőben (19-23 óra között) ezúttal is hat estét az RTL Klub vitt, míg a vasárnap a TV2-é lett. Heti átlagban, a gyenge szombat miatt az RTL Klub veszített a közönségarányából, ezúttal 14,8 százalékot ért el. Más kérdés, hogy a másik nagy csatorna sem tudott előrelépni, hiszen a TV2 közönségaránya 11,3 százalékot ért el. Az egy héttel korábbi mélyrepülés után javítottak az RTL-es kábelcsatornák, a F+ 4,2 százalékot ért el, míg a Cool 3,3 százalékra lépett előre. Eközben stagnált a Viasat3 (3,1% SHR) és a Duna TV (1% SHR) közönségaránya is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!