5p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az már korábban kiderült, hogy mikor ér véget az Exatlon Hungary, azt viszont csak találgattuk, mi lesz majd a helyén. Most fellebbent a fátyol, egy visszatérő és egy új formátum lesz a TV2-n.

Egy héttel ezelőtti tévés összefoglalónkban jeleztük, hogy célegyenesbe fordult a TV2 legnézettebb műsora: az Exatlon húsvétkor ér véget, így a fináléig tehát még van idő, de a visszaszámlálás megkezdődött. Akkor a korábban megjelent információk alapján csak találgattuk, hogy mivel rukkol elő a TV2. A csatorna számára létkérdés, hogy hétköznapokon erős alternatívát kínáljanak, mert a versenytárs, az RTL Klub a Drága örökösök révén nagyon nézett programmal rendelkezik.

Arról nem beszélve, hogy a pillanatok alatt levezényelt totális vezetőváltás után rosszul venné ki magát, ha a csatorna zuhanórepülésbe kezdene. Mint arról az mfor.hu beszámolt, a mögöttünk hagyott héten előbb a vezérigazgató, Dirk Gerkens távozását jelentették be, akinek a helyét Vaszily Miklós veszi át. Majd kiderült, hogy távozik Zájer Attila, a TV2 Csoport ügyfélkapcsolati igazgatója, végül pénteken további felsővezetők cseréjét jelentette be a médiavállalat. Az esetleges kudarc egyébként akkor is az új menedzsment vállát fogja nyomni, ha egyértelmű, hogy a tavaszi programstruktúra alakításában aligha lehetett komoly szerepük.

A már idézett egy héttel korábbi írásunkban úgy véltük, hogy az Exatlon helyére több műsor is "pályázik", hiszen korábban a TV2 vezetői elmondták, hogy idén folytatódik az Áll az alku és a Bezár a bazár is, előbbinek viszont jóval kisebb esélyt adtunk a Legyen Ön is milliomos! kudarca után. Azt is megemlítettük, hogy akár egy új formátum is képernyőre kerülhet, például az a vetélkedő, amely kapcsán a bulvárlapok megszellőztették, hogy Stohl András vezetésével készül.

Visszatér a képernyőkre a Bezár a bazár
Visszatér a képernyőkre a Bezár a bazár

A TV2 hétfői közleménye alapján úgy tűnik jól mértük fel a lehetőségeket, hiszen egy régi kedvencet és egy vadonatúj formátumot tűz műsorára egyszerre a TV2. Húsvét után egy nappal, április 23-án Tilla és Majka műsorvezetésével visszatér a nagysikerű Bezár a bazár! és szintén ezen a napon debütál a csatorna legújabb, hazai fejlesztésű kvíz show-ja A Bank is, Stohl Andrással. Előbbi produkciót aligha kell bemutatni, az első évad a TV2 átlagait tekintve sikeres volt, és jó számokat hozott. Sthol András műsora viszont új, a csatorna szerint hazai fejlesztésű kvíz show. Annyit lehet róla tudni, hogy a játék két részből áll, az első fordulóban 2 játékosduó párbajozik egymással. A második forduló fő szabálya: 6 kérdés – 6 perc – 60 millió forint! A nyertes pár egyik tagja kvízkérdésekre válaszol, eközben a másik versenyző a Páncélteremben trezorokat nyit. A jó válaszok után nyitott trezorokban található összegek hozzáadódnak, rossz válasz esetén pedig levonódnak a nyereményből.

Ha a Bezár a bazár tudja hozni a korábbi számait, a Bank pedig a Piramis első évadának nyomába tud lépni, akkor a TV2 vélhetőleg nagyon elégedett lesz, és biztosan tudják majd tartani a lépést a kereskedelmi célcsoportban is az RTL Klubbal. Erre viszont nincs garancia, hiszen számos alkalommal láttunk már példát arra, hogy egy vetélkedő jól kezdett, később, amikor visszatért a képernyőre, akkor már nem tudta megismételni az első évad sikerét. Erre példa a már említett Stohl András féle Piramis, vagy a Pénzt vagy éveket című műsor is.



Jöjjön el a 2019-es év egyik legizgalmasabb KKV-eseményére! Több mint 50 előadó és panelbeszélgetés-résztvevő 5 szekcióban! Hogyan tudják kihasználni a magyar KKV-k a digitalizációban rejlő lehetőségeket, és miből tudják ezt finanszírozni? A geopolitikai kihívások, a Brexit és a kereskedelmi háború tükrében mi vár a magyar KKV-kra?
Néhány név az előadók közül: MAGYAR LEVENTE - Külgazdasági és Külügyminisztérium, miniszterhelyettes - JAKAB LÁSZLÓ - Innovációs és Technológiai Minisztérium, miniszteri főtanácsadó - FÁBIÁN GERGELY - Magyar Nemzeti Bank, igazgató - WOLF LÁSZLÓ - OTP Bank, vezérigazgató-helyettes - JELASITY RADOVAN - Erste Bank, vezérigazgató - BALOG ÁDÁM - MKB Bank, elnök-vezérigazgató - HEGEDÜS ÉVA - Gránit Bank, elnök-vezérigazgató - BÚZA ÉVA - Garantiqa, vezérigazgató - RASKÓ GYÖRGY - agrárközgazdász - SALGÓ ANDRÁS - BMW Group Magyarország - FERNBACH ZOLTÁN - Mercedes-Benz Hungária Kft., Hálózatfejlesztési és tréning igazgató - LAUFER TAMÁS - IVSZ, elnök
*/

A TV2 szempontjából az is újszerű, hogy az elmúlt években vasárnapokon rendre jelentkeztek egy-egy nagyobb költségvetésű sajátgyártású műsorral, mint a Nagy Duett, vagy a Sztárban sztár, most viszont egyelőre semmi jele ennek. Eközben viszont az RTL Klubon, ha az első részénél kicsit visszafogottabban, de nagyon megy szombat esténként A mi kis falunk, amely megint minden fontos célcsoportban a legnézettebb műsor lett. Így a TV2 újra csak a vasárnappal vígasztalódhatott, igaz akkor sem ezért előzte meg az RTL-t mert olyan erősen teljesítettek, hanem mert a vetélytárs komolyan betlizett.

Hét közben egyébként az RTL Klub műsorai közül továbbra is jól teljesít a Cápák között, de az eddigi vergődés után halovány életjelet mutatott az Alvilág is, és javított a Gyertek át! is. Gyengébben teljesített ugyanakkor a Toplista, ahogy a korábbi számait továbbra sem tudja megismételni a Doktor Murphy sem.

 

A 14. heti számokat összefoglalva azt láthattuk, hogy a 18-49-es korcsoportban főműsoridőben (19-23 óra között) ezúttal is hat estét az RTL Klub vitt, míg a vasárnap a TV2-é lett. Heti átlagban, a gyenge szombat miatt az RTL Klub veszített a közönségarányából, ezúttal 14,8 százalékot ért el. Más kérdés, hogy a másik nagy csatorna sem tudott előrelépni, hiszen a TV2 közönségaránya 11,3 százalékot ért el. Az egy héttel korábbi mélyrepülés után javítottak az RTL-es kábelcsatornák, a F+ 4,2 százalékot ért el, míg a Cool 3,3 százalékra lépett előre. Eközben stagnált a Viasat3 (3,1% SHR) és a Duna TV (1% SHR) közönségaránya is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!