2019. augusztus 13. 07:31
MTI

Úgy tűnik, csak verőfényes napsütésben szomjazik meg a magyar, felhők alatt képtelen rá.

Háromszor annyi ásványvizet is eladnak a kánikulában a magyarországi áruházláncok, mint egy átlagos hőmérsékletű napon - olvasható a Világgazdaság keddi számában.

A lap kiskereskedelmi körképéből, amely a CBA, a Spar, az Auchan és a Tesco tájékoztatásán alapul, az is kiderül, hogy sörből, üdítőből és jégkrémből is lényegesen többet vásárolnak az emberek a meleg nyári napokon.

A CBA kommunikációs igazgatója elmondta azt is, hogy a meleg nyári napokon némileg megváltoznak a vásárlási szokások is. Napközben kevesebben keresik fel az üzleteket, a többség a reggeli és az esti órákra időzíti a bevásárlást.

A Spar kommunikációs vezetője az Auchan kommunikációs menedzserével egybehangzóan az mondta, hogy áruházaikban egyre kelendőbbek a minőségi sörök.

A Tesco sajtóosztálya arról számolt be, hogy a hőmérséklet emelkedése mellett, a napsütéses órák száma is hatással van az eladásokra: meleg, fülledt, de felhős időben kevesebben vásárolnak ásványvizet.

Cetelem MKB Cib Tov·bbi aj·nlatok