A booking.com-on történő szállásfoglalás után megjelenő Wizz Air hirdetésekkel kapcsolatban indított eljárást a versenyhivatal, itt a légitársaság a szállásfoglalás értéke 10 százalékának megfelelő visszatérítést ígért Wizz-kredit formájában, ám többször ez a visszatérítés csak 5 százalék volt egy informatikai hiba miatt.
Ez történt egyebek mellett a társaság mobil applikációjában 2019. április 11. és május 2. között, a Wizz-kredit feltöltés tényéről szóló emailekben 2019. április 11. és június 28. között, és a Wizz Air sikeres fizetési aloldalán és Wizz Air foglalási visszaigazoló oldalán 2019. április 11. és július 10. között.
A Gazdasági Versenyhivatal részletes indoklásából kiderül, hogy a hivatal a jogsértés megállapításán túl más eljárást nem tartott szükségesnek, mivel a kevesebb kredit elszámolását egy informatikai hiba okozta, és a Wizz Air elismerte ezt, és mindent megtett, hogy a fogyasztókat kompenzálja, ráadásul a probléma csak kevés vásárlót érintett.