3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A kis- és középvállalatok ügyviteli tevékenysége igen sokrétű és bonyolult feladat. A beszerzés, a készletgazdálkodás, az értékesítés, a számlázás, a logisztikai tevékenységek sikeressége sok ember összehangolt munkáját feltételezi. Ezeknek a folyamatoknak átlátható módon kell megvalósulniuk, amihez szükség van egy jól működő vállalatirányítási rendszerre.

Átláthatóság és ellenőrizhetőség

Az a gyakorlat már régen lejárt, amikor az ügyvezető minden üzleti folyamatot - több-kevesebb sikerrel - egyedül igyekezett kézben tartani, és szerencsére nincs is rá szükség. Az informatikai fejlődés révén olyan vállalatirányítási szoftverek állnak rendelkezésünkre, amelyek ezeket a folyamatokat összehangolják, nyomon követhetővé teszik. A BillZon által kínált ügyviteli rendszer lehetővé teszi az ügyviteli folyamatok szakszerű menedzselését. 

A cég elégedett partnerei elsősorban webáruházak, nagy raktárkészlettel rendelkező vállalatok, ipari tevékenységet végző vállalkozások, akik számára a mindennapi tevékenységeik átláthatósága a jó működés feltétele. Ha egy vállalatnál nem tudják pontosan, hogy milyen beszerzések történnek vagy milyen készletekkel rendelkeznek, nem is tudják optimalizálni ezeket a folyamatokat. Pedig ez minden cég versenyképességének alapfeltétele. 

Költségoptimalizálás

Egy vállalkozás ügyviteli tevékenységeinek átláthatósága többek között azért fontos, mert ez alapján tudjuk a tevékenységekhez kapcsolódó költségeket felmérni. Meg tudjuk állapítani, hogy mely költségek szükségesek, és melyeket lehet átcsoportosítani, illetve melyek azok, amelyeket meg tudunk szüntetni. 

A készletgazdálkodás területén például nem mindegy, hogy olyan termékeket tárolunk-e, amelyekre nincs szükség, ahogyan az sem, hogy milyen beszállítókkal állunk kapcsolatban. Tudunk-e határidőre szállítani a vevőinknek, a rendszeres megrendelésekhez szükséges termékek megfelelő mennyiségben rendelkezésre állnak? Az is lényeges kérdés, hogy a legoptimálisabb szervíz vagy szállító cég szolgáltatásait vesszük-e igénybe, vagy éppen a megszokott, de kevésbé hatékony cégekkel dolgoztatunk. 

Hatékony ügyviteli rendszer

Olyan innovatív megoldásra van szükség, amivel a pénzügyi, számlázási, készletkezelési tevékenységek egyszerűen, átlátható módon oldhatók meg. Ami lehetővé teszi a pénzügyi és adózási jelentések készítését, hiszen ezek a vállalatirányítás döntési folyamataiban fontos szerepet játszanak. A felhasználó számára egyértelmű és könnyen kezelhető legyen, valamint minden funkciót egységes felületen elérhessünk, ezáltal összekapcsolhatjuk és automatizálhatjuk az ügyviteli folyamatokat. A megfelelő rendszer kiküszöböli az emberi tévedésből eredő fennakadásokat, biztosítja az azonnali információáramlást, és mindig naprakész információkat szolgáltat a vállalat állapotáról. 

Egy modern ügyviteli rendszerrel tehát hatékonyan irányíthatjuk a vállalkozás ügyviteli folyamatait, ami a cég teljes működésére és üzleti eredményére is pozitív hatással lesz.

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!