3p

Az irodai munkáknak számos előnye lehet. Fontos megemlíteni a tervezhető időbeosztást (általában 8.00-16.00), a helyhez köthető munkavégzést, illetve azt is, hogy egyszerre lehetünk egy csapat tagja, de ugyanakkor lehetőségünk van az egyéni, elmélyült munkára is. Lássuk milyen munkákat kínálnak Egerben és vonzáskörzetében!

Adminisztrátor

Irodai munkák egyik legnépszerűbb fajtája, az egerallas.hu állásgyűjtő portálon is ebből van a legtöbb. Az adminisztrátor általában a cég ügyfeleivel tartja a kapcsolatot, lehet ez e-mail, telefon, vagy személyes találkozó. Előkészíti az írásbeli dokumentumokat, adott esetben megszerkeszti a szerződést vagy kezeli a házipénztárt. A munkához nem mindenütt előfeltétel, de előnyt jelent az idegennyelv ismerete (például az angol). 

Vannak szakosodott adminisztrátorok is, ilyen többek között a webshop adminisztrátor, akinek feladata a webshop kezelése. Mivel számítógépen végzi ezt a tevékenységet, ezért elengedhetetlen az alapszintű tudás a különböző programokhoz. Konkrét feladatai közé sorolhatjuk a webáruház termékeinek feltöltését, beárazását, a termékek fotózását. A webáruház adminisztrátora a lelke egy webshopnak, ő tartja mindig naprakészen a terepet az ügyfelek számára.  

Bérszámfejtő, munkaügyi ügyintéző

Nagyon fontos munkakör a bérszámfejtői vagy munkaügyi ügyintéző, hiszen ő az a személy, aki kiszámolja azt, hogy munkavállalóként mennyi a havi apanázsunk. Szükséges a szakirányú végzettség és az éves továbbképzéseken való részvétel, hiszen csak így tudja biztosítani a naprakészségét. 

Feladatai a havi bérszámfejtésen kívül a munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés, járulékbevallás a NAV felé stb. Aki szereti a pénzügyi szektort és az irodai munkát, annak érdemes ezt a munkakört választania. 

Asszisztens

Az Egerállás portálon többféle területhez kapcsolódó asszisztensi munkákat is talál az érdeklődő. Aki a marketing világában szeretne elhelyezkedni, annak egy asszisztensi állás nagyon jó ugródeszkának bizonyulhat. Feladata lehet értékesítést segítő kiadványok és prezentációk előkészítése, összeállítása, adott esetben fordítások készítése (idegen nyelv), ha van közösségi média felülete a cégnek, aktív közreműködésére ott is számítanak.  

A kereskedelmi asszisztensek feladata ettől kissé eltérő, nekik inkább a számlázásban van feladatuk, kimutatásokat készítenek, tartják a kapcsolatot a könyvelővel, rendszerezik és archiválják a dokumentumokat, valamint kezelik a nyilvántartó rendszereket.  

A logisztikai asszisztens segít az értékesítésben és a logisztika területén, figyeli a raktárkészletet, ha vannak a cégnek projektjei abban is részt vesz képességeihez mérten. Előkészíti és összeállítja a különféle dokumentumokat, adatokat gyűjt és azokból riportokat (jelentéseket készít).  

Bár az irodai munkák eredményét ritkán lehet szemmel láthatóan is mérni, ellentétben a cukrásszal vagy a kőművessel, mégis, ha nem lennének irodai dolgozók, bizony megéreznénk hiányukat.





 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!