3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Bár már 2 éves, mégis viszonylag újnak nevezhetjük a Google hirdetés Performance Max kampányát. YouTube, Display, Search, Discover, Gmail vagy Maps, ahol hirdetnél? Esetleg mindegyik felületen egyszerre? A PMax-szal könnyen megoldható!

Ennek a kampánytípusnak a fő célja, hogy kimaxolja a konverziókat, amiket mi megadunk. Vagyis fixáljuk, hogy online eladást, a lead generálást vagy a bolti látogatások növelését szeretnénk elérni vásárlóink körében. Ezt követően a PMax saját maga “dönti el”, hogy kinek, mikor, hol és hányszor jeleníti meg a hirdetésünket. Ez egy automatizált, algoritmusok mentén működő Google hirdetés. Most az AI térhódításával újra nagyon felértékelődött a szerepe.

PMax előnyök és hátrányok

Ahhoz, hogy dönteni tudj, hogy a PMax jó hirdetési lehetőség-e, ismerned kell az előnyeit. Tudtad például, hogy időben is rendkívül hatékony? És azt, hogy a Google MI - akár algoritmusok, akár kreatívok terén - saját maga tökéletesíti a kampányt? Tisztában vagy azzal, hogy ezeket a hirdetéseket már nem Te ellenőrzöd? Van elegendő büdzséd rá? 

Az előnyök kiaknázásával és a hátrányok figyelembevételével professzionális Google kampány indítható. Csak el kell fogadnod, hogy itt már nem Te optimalizálod a hirdetéseket!

Performance Max a gyakorlatban

A PMax-nak nemcsak a működése, hanem a létrehozása is jóval egyszerűbb, mint más google hirdetésnek. Azt már tudjuk, hogy a Performance Max helyettünk is dolgozik. De mégis mit kell csinálnunk? Hogyan lesz hatékony és eredményes a kampány?

  • Első lépésként állítsd be a konverziókat!

  • A G4-es importálást végezd el mindenképp, anélkül nem fog működni.

  • Egyfajta irányjelzőként határozd meg a közönségeket és a Marchant Centerben a terméked jellemzőit! (Ez nem azt jelenti azonban, hogy a Google csak ezeket a listákat fogja alkalmazni a célzásnál. Az algoritmus más irányokba is kiterjesztheti a kampányt.)

  • Töltsd fel a kreatívokat és a tartalmakat!

  • Végezetül állítsd be az ajánlattételi stratégiát!

Mikor, mit, kitől? - plusz információk

Ez a kampánytípus más, mint a többi, és nem mindegy, mikor használjuk. Akkor a legmegfelelőbb választás, ha konkrét hirdetési céljaink vannak. Nyitottak vagyunk bármely Google felület használatára, nem ragaszkodunk kifejezetten egyikhez sem.

A PMax egy automatizált kampány: sokkal egyszerűbb és hatékonyabb, mint társai. Az biztos, hogy maximalizálja a teljesítményt, és kiegészíti, árnyalja a kulcsszavas hirdetéseket. Ha elindult minden, ne dőljünk hátra, ellenőrizzük naponta, mi, merre alakul. Ha esetleg elakadtunk, a Google saját tutorialjai segítenek. De kérhetünk támogatást a kampányok kezelésben jártas PPC szakemberektől vagy online marketing ügynökségektől, például a Prioristól is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!