3p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Bár már 2 éves, mégis viszonylag újnak nevezhetjük a Google hirdetés Performance Max kampányát. YouTube, Display, Search, Discover, Gmail vagy Maps, ahol hirdetnél? Esetleg mindegyik felületen egyszerre? A PMax-szal könnyen megoldható!

Ennek a kampánytípusnak a fő célja, hogy kimaxolja a konverziókat, amiket mi megadunk. Vagyis fixáljuk, hogy online eladást, a lead generálást vagy a bolti látogatások növelését szeretnénk elérni vásárlóink körében. Ezt követően a PMax saját maga “dönti el”, hogy kinek, mikor, hol és hányszor jeleníti meg a hirdetésünket. Ez egy automatizált, algoritmusok mentén működő Google hirdetés. Most az AI térhódításával újra nagyon felértékelődött a szerepe.

PMax előnyök és hátrányok

Ahhoz, hogy dönteni tudj, hogy a PMax jó hirdetési lehetőség-e, ismerned kell az előnyeit. Tudtad például, hogy időben is rendkívül hatékony? És azt, hogy a Google MI - akár algoritmusok, akár kreatívok terén - saját maga tökéletesíti a kampányt? Tisztában vagy azzal, hogy ezeket a hirdetéseket már nem Te ellenőrzöd? Van elegendő büdzséd rá? 

Az előnyök kiaknázásával és a hátrányok figyelembevételével professzionális Google kampány indítható. Csak el kell fogadnod, hogy itt már nem Te optimalizálod a hirdetéseket!

Performance Max a gyakorlatban

A PMax-nak nemcsak a működése, hanem a létrehozása is jóval egyszerűbb, mint más google hirdetésnek. Azt már tudjuk, hogy a Performance Max helyettünk is dolgozik. De mégis mit kell csinálnunk? Hogyan lesz hatékony és eredményes a kampány?

  • Első lépésként állítsd be a konverziókat!

  • A G4-es importálást végezd el mindenképp, anélkül nem fog működni.

  • Egyfajta irányjelzőként határozd meg a közönségeket és a Marchant Centerben a terméked jellemzőit! (Ez nem azt jelenti azonban, hogy a Google csak ezeket a listákat fogja alkalmazni a célzásnál. Az algoritmus más irányokba is kiterjesztheti a kampányt.)

  • Töltsd fel a kreatívokat és a tartalmakat!

  • Végezetül állítsd be az ajánlattételi stratégiát!

Mikor, mit, kitől? - plusz információk

Ez a kampánytípus más, mint a többi, és nem mindegy, mikor használjuk. Akkor a legmegfelelőbb választás, ha konkrét hirdetési céljaink vannak. Nyitottak vagyunk bármely Google felület használatára, nem ragaszkodunk kifejezetten egyikhez sem.

A PMax egy automatizált kampány: sokkal egyszerűbb és hatékonyabb, mint társai. Az biztos, hogy maximalizálja a teljesítményt, és kiegészíti, árnyalja a kulcsszavas hirdetéseket. Ha elindult minden, ne dőljünk hátra, ellenőrizzük naponta, mi, merre alakul. Ha esetleg elakadtunk, a Google saját tutorialjai segítenek. De kérhetünk támogatást a kampányok kezelésben jártas PPC szakemberektől vagy online marketing ügynökségektől, például a Prioristól is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!