Ennek a kampánytípusnak a fő célja, hogy kimaxolja a konverziókat, amiket mi megadunk. Vagyis fixáljuk, hogy online eladást, a lead generálást vagy a bolti látogatások növelését szeretnénk elérni vásárlóink körében. Ezt követően a PMax saját maga “dönti el”, hogy kinek, mikor, hol és hányszor jeleníti meg a hirdetésünket. Ez egy automatizált, algoritmusok mentén működő Google hirdetés. Most az AI térhódításával újra nagyon felértékelődött a szerepe.
PMax előnyök és hátrányok
Ahhoz, hogy dönteni tudj, hogy a PMax jó hirdetési lehetőség-e, ismerned kell az előnyeit. Tudtad például, hogy időben is rendkívül hatékony? És azt, hogy a Google MI - akár algoritmusok, akár kreatívok terén - saját maga tökéletesíti a kampányt? Tisztában vagy azzal, hogy ezeket a hirdetéseket már nem Te ellenőrzöd? Van elegendő büdzséd rá?
Az előnyök kiaknázásával és a hátrányok figyelembevételével professzionális Google kampány indítható. Csak el kell fogadnod, hogy itt már nem Te optimalizálod a hirdetéseket!
Performance Max a gyakorlatban
A PMax-nak nemcsak a működése, hanem a létrehozása is jóval egyszerűbb, mint más google hirdetésnek. Azt már tudjuk, hogy a Performance Max helyettünk is dolgozik. De mégis mit kell csinálnunk? Hogyan lesz hatékony és eredményes a kampány?
-
Első lépésként állítsd be a konverziókat!
-
A G4-es importálást végezd el mindenképp, anélkül nem fog működni.
-
Egyfajta irányjelzőként határozd meg a közönségeket és a Marchant Centerben a terméked jellemzőit! (Ez nem azt jelenti azonban, hogy a Google csak ezeket a listákat fogja alkalmazni a célzásnál. Az algoritmus más irányokba is kiterjesztheti a kampányt.)
-
Töltsd fel a kreatívokat és a tartalmakat!
-
Végezetül állítsd be az ajánlattételi stratégiát!
Mikor, mit, kitől? - plusz információk
Ez a kampánytípus más, mint a többi, és nem mindegy, mikor használjuk. Akkor a legmegfelelőbb választás, ha konkrét hirdetési céljaink vannak. Nyitottak vagyunk bármely Google felület használatára, nem ragaszkodunk kifejezetten egyikhez sem.
A PMax egy automatizált kampány: sokkal egyszerűbb és hatékonyabb, mint társai. Az biztos, hogy maximalizálja a teljesítményt, és kiegészíti, árnyalja a kulcsszavas hirdetéseket. Ha elindult minden, ne dőljünk hátra, ellenőrizzük naponta, mi, merre alakul. Ha esetleg elakadtunk, a Google saját tutorialjai segítenek. De kérhetünk támogatást a kampányok kezelésben jártas PPC szakemberektől vagy online marketing ügynökségektől, például a Prioristól is.