A céget 2023. február óta irányító Gabriel Makki elmondta: a céljuk az, hogy minden budapesti családhoz eljussanak, szeretnék átalakítani azt a képet, miszerint a Kifli prémiumkategóriás szolgáltatás a felső tízezernek. Kiemelte: differenciált és egyedi portfólió mellett piaci márkákat kínálnak, de előtérbe került a saját márkás termékek forgalmazása is.
Szalma Rita kereskedelmi igazgató hozzátette: a teljes magyar piacon megfigyelhető a saját márkás termékek növekvő népszerűsége, így a Kifli is ebben az irányban fejleszti a termékkínálatot. Hosszas tesztelésekkel választják ki beszerzési szakembereik azokat a beszállítókat, akik képesek megfelelni a magas minőségi követelményeknek. Elmondása szerint a Kiflinél az átlagos vásárlói kosár értéke jelenleg 25 000 forint.
A 2019 végén indult Kifli a magyarországi online kiskereskedelem egyik leggyorsabban növekvő szereplője volt tavaly. A cseh Rohlik cég magyar leányvállalata a hatodik legnagyobb e-kereskedelmi szereplő a GKID piackutató vállalat adatai szerint. A vállalat 2021. évi üzleti évében 24,6 milliárd forint nettó árbevételt ért el, a 2022-es évre vonatkozó adatok még nem nyilvánosak, mivel az üzleti évet áprilisban zárják.