A nem megfelelően berendezett vagy elavult irodabútorok miatt észrevétlenül szenvednek a kollégák. A nyikorgó székek zajhatása, a fájó derék a rossz székek miatt csak néhány azok közül a problémák közül, melyekkel szembesülnek napközben. A tökéletes irodabútor kiválasztásához néhány kulcsfontosságú szempontot kell mérlegelnünk. Lássuk ezeket!
A dolgozók érdekében
A vállalkozások számára a munkavállaló egészsége és jó teljesítménye létfontosságú. Ezért a lehető legjobb munkakörülményeket kell megteremteniük, bármilyen munkakört is látnak el a dolgozók.
A mömax mint a minőségi irodabútorok forgalmazója biztosítja, hogy kínálatában bárki megtalálhassa az igényeinek megfelelő berendezést. Alapvető, hogy az irodabútorok megválasztásakor törekedni kell az ergonomikus kialakításra és a funkcionalitásra. További szempont a választásnál a költségvetés és a terület, melyet be kell rendeznünk.
Minőségi irodabútorok
Az irodabútorok megválasztásánál a költségvetés is fontos szempont a döntés előtt. A meglévő keretből kell gazdálkodnunk, mely nem minden esetben egyszerű feladat. Sokszor nagy a csábítás, hogy az olcsóbb, kevésbé minőségi termékeket válasszuk, mert így több pénz jut az egyéb eszközök beszerzésére.
De mint ahogyan azt a mondás is tartja: “Vegyél olcsón és vásárolj kétszer”, vagyis hamarabb kell lecserélni a silányabb minőségű bútorokat, mintha egyből az igényesebb változatba fektetnénk.
A meglévő helyhez optimalizálva
Miután egy irodában több ember dolgozik együtt, így az általuk használt terület is általában fix. Éppen ezért a tárolási lehetőségeket, az íróasztalokat is úgy kell megválogatnunk, hogy a munkavállalók kényelme ne csorbuljon. A multifunkcionális bútorok egyre népszerűbbek. Gondoljunk például az olyan íróasztalokra, melyeken van hely a dokumentumok, a számítógép tárolására, de emellett beépített USB töltővel is kiegészülnek.
Természetesen a munkahely típusa is befolyásolja a döntésünket, hiszen egy olyan irodába, ahová exkluzív ügyfelek érkeznek, nem ugyanolyan berendezés illik, mint egy cég bérszámfejtőinek irodahelyiségébe, ahová csak a cég dolgozói mennek be.
Irodai ülőhelyek
Sokféle irodai ülőhely létezik a székektől kezdve a kanapéig. Az ülő munkakörben dolgozó kollégák egyik legfontosabb eszköze a szék, melynek kényelmesnek és több irányból állíthatónak kell lennie, illetve az egyéni igényekhez kell igazodnia. Válasszunk olyan széket, melynek több része is állítható, például a karfák, a deréktámasz, a magasság és a dőlésszög. Mindezek a komfortos és ergonomikus ülést segítik elő.
Bármilyen döntést is hozunk, gondoljunk kollégáink egészségére, és alakítsunk ki számukra kellemes munkakörnyezetet.