3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Gyakran a részletes elemzések és a finom módosítások hozzák meg a kívánt célt, szemben azokkal a jól bevált megoldásokkal, melyekre elsőként fogadnánk. Fontos ugyan a piac ismerete és a pénzügyi marketing tapasztalat, azonban a gondos adatelemzést nem válthatják ki. 

Leadek megduplázása mindössze 90 nap alatt? 

Az MKB Euroleasing megbízása szerint a 7Digits PPC szakembereinek feladata abból állt, hogy duplázzák meg a leadeket az Adwords fiók optimalizálása által, mindezt maximum 90 nap alatt. 

Amennyiben hasonló Adwords fiók ráncfelvarrásra lenne szükség, a 7Blog performance marketing szolgáltatása a segítségünkre lehet. 

Térjünk vissza az esettanulmányra! A küldetés természetesen sikerrel zárult, méghozzá 208%-os növekedéssel, ehhez azonban több tényező is hozzájárult a menedzserek szakértelmén túl, például az ügyfél türelme és bölcsessége. 

A Google Ads fiókkal egyébként az volt a probléma, hogy már legalább fél éve nem történt komolyabb módosítás. A gazda nélküli fiók pedig nem tudott megfelelően teljesíteni. Ennek ellenére a bővítmények, a hirdetések és a display kampányok célzásai egyaránt rendben voltak. Azonban egy egészen “különleges” beállításra derült fény, miszerint a forgalom 4 oldalra terelődik. 

Betekintés a részletekbe

Annak kapcsán, hogy a 4 landoló oldal eltérő tartalommal bírt, felmerült a kérdés, hogy mi jelent leadet az Euroleasing szerint? Ekkor arra jöttek rá, hogy a 4 oldalból csupán 2 termel árbevételt. Ezután következhetett a kulcsszókutatás, mely nem hozott eredményt, mivel az ügyfél a relevánsakat már régóta alkalmazta hirdetéseiben. 

A költéseket átvizsgálva kiderült az is, hogy a hirdetési költség harmada arra lett használva, hogy a gyengén konvertálódó landoló oldalra terelődjön a forgalom. Igen ám, de ennek módosítása csupán 30-40 %-os javulást eredményezett. Így tovább kellett kutakodni.

Megfelelő kifejezések felderítése

A bőséges keresési kifejezésekből fontos volt kiszemezgetni azokat, amelyek valóban megfelelő konverziót hoznak. Kulcsszavak helyett keresési kifejezésekre helyeződött a fókusz, méghozzá olyanokra, melyek a pénzügyi marketing területén gyakran felmerülnek, ám mégse hétköznapiak. 

Nem szabad kifelejtenünk az adatvezéreltség fontosságát sem! A precízebb beállítások és célzottabb hirdetések révén végül sikerült a kihívás, miszerint 90 nap alatt megduplázódott a lead-ek száma.

Egy veterán online marketing ügynökség segítségével az elérhetetlen célok is megvalósíthatók. Ami viszont a legfontosabb, hogy gyakran az egészen kicsi változtatások, az apró finomítások hozzák el a várva várt eredményt. 

A hirdetési kampányok menedzselése nem egyszerű feladat, mert bár lehet minden célzás optimális, ha valamin mégis elcsúszik az egész. A komplex, többlépcsős folyamatot egészben szemlélve, miközben felderítjük a félrecsúszott elemeket, nem könnyű megoldani. A legtöbb esetben érdemes szakértői segítséget igénybe venni, hiszen az eredmények magukért beszélnek. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!