Leadek megduplázása mindössze 90 nap alatt?
Az MKB Euroleasing megbízása szerint a 7Digits PPC szakembereinek feladata abból állt, hogy duplázzák meg a leadeket az Adwords fiók optimalizálása által, mindezt maximum 90 nap alatt.
Amennyiben hasonló Adwords fiók ráncfelvarrásra lenne szükség, a 7Blog performance marketing szolgáltatása a segítségünkre lehet.
Térjünk vissza az esettanulmányra! A küldetés természetesen sikerrel zárult, méghozzá 208%-os növekedéssel, ehhez azonban több tényező is hozzájárult a menedzserek szakértelmén túl, például az ügyfél türelme és bölcsessége.
A Google Ads fiókkal egyébként az volt a probléma, hogy már legalább fél éve nem történt komolyabb módosítás. A gazda nélküli fiók pedig nem tudott megfelelően teljesíteni. Ennek ellenére a bővítmények, a hirdetések és a display kampányok célzásai egyaránt rendben voltak. Azonban egy egészen “különleges” beállításra derült fény, miszerint a forgalom 4 oldalra terelődik.
Betekintés a részletekbe
Annak kapcsán, hogy a 4 landoló oldal eltérő tartalommal bírt, felmerült a kérdés, hogy mi jelent leadet az Euroleasing szerint? Ekkor arra jöttek rá, hogy a 4 oldalból csupán 2 termel árbevételt. Ezután következhetett a kulcsszókutatás, mely nem hozott eredményt, mivel az ügyfél a relevánsakat már régóta alkalmazta hirdetéseiben.
A költéseket átvizsgálva kiderült az is, hogy a hirdetési költség harmada arra lett használva, hogy a gyengén konvertálódó landoló oldalra terelődjön a forgalom. Igen ám, de ennek módosítása csupán 30-40 %-os javulást eredményezett. Így tovább kellett kutakodni.
Megfelelő kifejezések felderítése
A bőséges keresési kifejezésekből fontos volt kiszemezgetni azokat, amelyek valóban megfelelő konverziót hoznak. Kulcsszavak helyett keresési kifejezésekre helyeződött a fókusz, méghozzá olyanokra, melyek a pénzügyi marketing területén gyakran felmerülnek, ám mégse hétköznapiak.
Nem szabad kifelejtenünk az adatvezéreltség fontosságát sem! A precízebb beállítások és célzottabb hirdetések révén végül sikerült a kihívás, miszerint 90 nap alatt megduplázódott a lead-ek száma.
Egy veterán online marketing ügynökség segítségével az elérhetetlen célok is megvalósíthatók. Ami viszont a legfontosabb, hogy gyakran az egészen kicsi változtatások, az apró finomítások hozzák el a várva várt eredményt.
A hirdetési kampányok menedzselése nem egyszerű feladat, mert bár lehet minden célzás optimális, ha valamin mégis elcsúszik az egész. A komplex, többlépcsős folyamatot egészben szemlélve, miközben felderítjük a félrecsúszott elemeket, nem könnyű megoldani. A legtöbb esetben érdemes szakértői segítséget igénybe venni, hiszen az eredmények magukért beszélnek.