2p

Csorba Eszter kapta a pozíciót, aki nagy tapasztalatokkal rendelkezik szakterületén.

Csorba Eszter személyében új marketingigazgató vezeti a Westend marketingkommunikációs csapatát. A másfél évtizedes munkatapasztalattal rendelkező szakember a megújult Food & Friends ételudvar bevezetésével kezdett, jelenleg pedig éppen a nagysikerű logótervező pályázatot zsűrizi többedmagával.

A marketingszakember a Budapesti Gazdasági Egyetem jogelődjén, a Budapesti Gazdasági Főiskolán szerzett diplomát kereskedelem és marketing szakon angol nyelven, ahol marketingkommunikációra specializálódott. Szakmai pályafutását a Nestlénél kezdte marketing és menedzsment területen, ezt követően a Foodpandánál helyezkedett el, majd Londonban több kozmetikai és FMCG márkán is dolgozott projektmenedzserként, csapatvezetőként. Mostani pozíciójába az emberközpontú energetikai megoldásokat kidolgozó QX World-től érkezett, ahol marketing menedzserként többek között a különböző kommunikációs tartalmakért és stratégiai feladatokért felelt. Az elmúlt másfél évtized során széleskörű munkatapasztalatot szerzett olyan területeken is mint a költségvetéstervezés, az ügyfélkapcsolatok kezelése, a rendezvényszervezés, a kampányok teljeskörű menedzselése és a csapatirányítás. Új pozíciójában a Westend teljes kommunikációs és marketingtevékenységéért felel a nyár közepétől. Ebben a minőségében egyik első nagy projektje a megújult ételudvar és közösségi tér, a Food & Friends újrabevezetése és népszerűsítése volt.

Csorba Eszter lett a Westend új marketingigazgatója. Fotó: Westend
Csorba Eszter lett a Westend új marketingigazgatója. Fotó: Westend

„Megtisztelő, hogy a főváros egyik legnagyobb múltú bevásárlóközpontjának csapatát erősíthetem. A Westend Budapest szívében helyezkedik el, és adottságainak köszönhetően még rengeteg különleges és kiaknázatlan lehetőséget rejt magában. Sokezren fordulnak meg nálunk naponta, őket megszólítani egyszerre izgalmas és felelősségteljes feladat. A marketing stratégia megtervezésén és kivitelezésén túl szeretnénk élni a szemléletformáló erőnkkel is, hiszen kevés olyan vállalat van, ahol ilyen nagy tömegben lehet közvetlenül elérni az embereket. Hiszünk a közösség erejében és abban, hogy ha a számunkra fontos ügyekre felhívjuk mások figyelmét is, azzal valós változást és értéket teremtünk. Én mindenesetre erre fogok törekedni” – mondta az új marketingigazgató.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!