Moss kisasszony - Richard Branson, a Virgin Group vezérigazgatójának közeli barátja - nemrég fejezte be harmincnapos elvonókúráját egy arizonai klinikán, s mintegy 2,1 millió dollárt kaszált az új szpottal. A hirdetésben a kicsapongó sztár egyébként önmagának tart görbe tükröt: saját bukását kigúnyolva egy otthonülő, teázgató ifjú hölgyet játszik - írja az Advertising Age.
A brit hirdetésben, amelyet először szenteste láthatnak a tévénézők, a színésznő éppen otthon pihen, amikor egy telefonhívást kap ügynökétől, Kyle-tól. Az ügynök elmondja neki, hogy megtalálta a számára tökéletes szerződést, de a részleteket nem árulja el, mert "kémek vannak mindenfelé". Miután Kyle biztosítja ügyfelét arról, hogy ez élete lehetősége, ez visszajuttatja a csúcsra, kiderül, hogy az ügynök éppen egy Virgin Mobile kereskedésben van, s a szóban forgó szerződés egy új előfizetés.
A reklámot a Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R készítette, amely a Virgin Group brit hirdetéseinek nagy részéért felelős. A szpotot a kaliforniai Paul Hunter rendezte, aki olyan nagysikerű videoklipek születésénél is bábáskodott, mint Madonna és Britney Spears "Me Against the Music"-ja, vagy a Moulin Rouge című film betétdalakén futó "Lady Marmalade".
Ahogy az mfor.hu már korábban megírta, a H&M szeptemberben vált meg Kate Moss-tól. A fotómodell állandó kokainfogyasztása arra sarkallta a H&M vezetőit, hogy rövid úton váljanak meg a brit modelltől. A társaság közleménye szerint vásárlói leginkább fiatal lányok, és Kate Moss viselkedése és kábítószer-fogyasztása összeférhetetlen volt a cég image-ével.