2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

2006. január 1-től Fülöp Tamás vezetésével létrejön a TV2 Üzletfejlesztés és Digitális Média Osztálya. A TV2 BTL tevékenységéért felelő Promóciós Marketing Csoport a Kreatív Igazgatóság alatt folytatja munkáját.

A TV2 interaktív felületeit működtető New Media Osztály összeolvad az Üzletfejlesztési Osztállyal. Az összevonással a tévécsatorna internetes portáljának üzemeltetéséért, a telekommunikációs alkalmazásokért és a Text szolgáltatásokért felelő csoportok az eddigieknél szorosabban együttműködnek majd a non-spot marketingmegoldásokat értékesítő Üzletfejlesztési Osztállyal.

A két részleg, a jelenlegi üzletfejlesztési igazgató, Fülöp Tamás vezetésével, Üzletfejlesztés és Digitális Média Osztály néven működik tovább. Jakab Richárd, a New Media Osztály vezetője 2006. január 1-től távozik a kereskedelmi csatornától.

A jelenlegi üzletfejlesztési igazgató szerint "az új szervezeti struktúrában lehetőség nyílik arra, hogy a non-spot értékesítő csapat jobban belelásson az interaktív részlegek munkájába. Könnyebb lesz meglátni a reklámlehetőségeket, kidolgozni az egyedi marketingmegoldásokat". Fülöp Tamás a megalakulása óta, azaz három éve vezeti a TV2 Üzletfejlesztési Osztályát. Jó néhány éves tapasztalattal rendelkezik a tévés piacon, hiszen korábban a Viva Televíziónál volt kereskedelmi igazgató, illetve az RTL Klubnál dolgozott szponzorációs menedzserként.

Szintén január 1-től a Promóciós Marketing Csoport átkerül a Kreatív Igazgatóságra, ahol a jelenlegi Marketing és PR Osztállyal egyesül.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!